بیمارستان عسلویه با حضور وزیر کار افتتاح می‌شود
تاريخ ارسال خبر : 29 آگوست 2014 | ساعت 19:00 | کد خبر: 31988 | sv103 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه گفت: بیمارستان عسلویه روز شنبه با حضور وزیر کار و استاندار بوشهر به طور رسمی افتتاح می‌شود.اسماعیلی

به گزارش “عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی ظهر امروز در جمع مسئولان عسلویه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز دولت، شهیدان رجایی و باهنر بر الگو پذیری مدیران و کارکنان ادارات از سیره، اخلاق و منش و رفتار این شهیدان تاکید کرد.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیران و کارمندان دستگاه‌ها و ادارات مختلف در روند پیشرفت و توسعه شهرستان، افزود: پیشرفت‌های عظیمی که امروز ما در سطح شهرستان کسب کرده‌ایم مدیون تلاش تمام کارکنان و مدیران دستگاه‌ها است.

فرماندار عسلویه با ارائه گزارشی از فعالیت یکساله دولت تدبیر و امید در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان گفت: هدف مسئولان دولت رضایتمندی مردم است و امیدواریم به این هدف برسیم.

اسماعیلی از افتتاح بیمارستان عسلویه در آخرین روز هفته دولت با حضور وزیر کار خبر داد و خاطرنشان کرد: بیمارستان عسلویه که به عنوان یکی از آرزوهای مردم منطقه بود، در آخرین روز هفته دولت با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان استان راه‌اندازی خواهد شد که امیدواریم مورد توجه مردم واقع شود.

وی بیان کرد: مدیران و کارمندان دولت باید از فرصت هفته دولت استفاده کرده و از طریق تریبون‌های مختلف عملکرد دولت که در واقع خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است را برای مردم تشریح کنند که این امر باعث ایجاد شور، نشاط و امیدواری بیشتر در جامعه می‌شود.

فرماندار عسلویه یادآور شد: سرکشی به روستاها و مناطق دوردست و آشنایی با مشکلات و معضلات آنها مورد توجه قرار دارد و به فضل خدا به اهداف مورد نظر در این عرصه برسیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ