اجرای ۱۲ پروژه عمران شهری در بندر نخل تقی
تاريخ ارسال خبر : 29 آگوست 2014 | ساعت 19:05 | کد خبر: 31990 | sv118 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” شهردار نخل تقی از اجرای ۱۲ پروژه عمران شهری در بندر نخل تقی خبر داد.درویشی

به گزارش “عسلویه نیوز” نامدار درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: هفته دولت یادآور تلاش‌ها و خدمات شهیدان رجایی و باهنر است و با وجود گذشت بیش از سه دهه هنوز نیز خدمات این عزیزان در اذهان زنده است.

وی افزود: نخل تقی از شهرهای بندری و مهم است و بخش عمده‌ای از تاسیسات پارس جنوبی در این منطقه است که باید رسیدگی بیشتری به این شهر شود.

شهردار نخل تقی خاطرنشان کرد: بدون تردید شهرهای عسلویه و نخل تقی میزبانانی شایسته برای پارس جنوبی و صنعت نفت و گاز بوده‌اند اما حضور صنعت در این منطقه بدون توجه به نیازهای فرهنگی و اجتماعی مشکلات بسیار زیادی برای مردم فراهم کرده است.

درویشی در ادامه به آلایندگی‌های ناشی از فعالیت‌های پالایشگاه‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی مستقر در منطقه اشاره و تصریح کرد: در واقع آلودگی‌های زیست‌محیطی بیشترین تاثیر را در این شهرها داشته و مردم از این آلایندگی‌ها نگرانند.

وی بندر نخل تقی را شهری محصور خواند که از یک سو به دریا متصل است و از سه سمت دیگر به شرکت‌های صنعتی منتهی می‌شود و گفت: این شهر هیچگاه توسعه پیدا نمی‌کند.

شهردار نخل تقی افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی برای ایجاد فضایی بانشاط و برای تامین رفاه و آسایش مردم انجام گرفته و امیدواریم مردم نیز رضایت داشته باشند.

درویشی از اجرای ۱۲ پروژه عمران شهری در بندر نخل تقی خبر داد و بیان کرد: افتتاح پنج پروژه و کلنگ‌زنی هفت پروژه از اقدامات این شهرداری در هفته دولت است.

وی افزود: پنج پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و هفت پروژه نیز با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ