افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷ پروژه عمرانی در عسلویه و نخل‌تقی
تاريخ ارسال خبر : 29 آگوست 2014 | ساعت 19:13 | کد خبر: 31993 | sv105 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷ پروژه عمرانی در عسلویه و نخل‌تقی خبر داد.اسماعیلی

به گزارش “عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای ارتباط چهره به چهره مردم و مسئولان است و مردم نیز باید با خدمات و اقدامات دولت و مسئولان مطلع شوند.

وی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: اقتدار و استقلال امروز جمهوری اسلامی ایران بدون تردید مرهون خون پاک شهدا و مجاهدت‌های رزمندگان و ایثارگران است.

فرماندار عسلویه تصریح کرد: قدردانی از خانواده معزز شهدا و رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است و همه مدیران و مسئولین باید در راستای خدمات رسانی مطلوب‌تر در رفع مشکلات احتمالی خانواده معظم شهدا اهتمام جدی داشته باشند.

اسماعیلی گفت: برنامه‌های متنوعی در هفته دولت در شهرستان عسلویه اجرایی و عملیاتی شده و مردم نیز حضور بسیار خوبی در برنامه‌ها داشته‌اند.

وی اضافه کرد: دیدار مسئولین ادارات با امام جمعه شهرستان، برگزاری جشنواره شهید رجایی و تجلیل از ادارات و کارمندان برتر، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و هنری، سخنرانی مسئولان پیش از خطبه‌های نماز جمعه و تشریح عملکرد یکساله دولت تدبیر و امید در شهرستان از این برنامه‌هاست.

فرماندار عسلویه یادآور شد: برگزاری همایش، نصب بنر و پارچه نوشته هایی پیرامون هفته دولت و ویزیت رایگان مراکز بهداشت شهرستان نیز از برنامه‌های هفته دولت در شهرستان است.

اسماعیلی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۷ پروژه عمرانی در عسلویه و نخل‌تقی خبر داد و اظهار داشت: افتتاح هفت پروژه شهری و کلنگ‌زنی ۱۰ پروژه از اقدامات مهم شهرستان عسلویه در هفته دولت است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ