افتتاح و کلنگ‌زنی ۵ پروژه بزرگ عمران شهری در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 29 آگوست 2014 | ساعت 19:16 | کد خبر: 31995 | sv81 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” شهردار عسلویه از افتتاح و کلنگ‌زنی پنج پروژه بزرگ عمران شهری در عسلویه خبر داد.علی ماندگار

به گزارش “عسلویه نیوز” علی ماندگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: مسئولان باید در عمل از شهیدان الگوبرداری کنند و خدمت صادقانه و خالصانه را مورد توجه و تاکید قرار دهند.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در سراسر کشور اقدامات موثری برای رفع محرومیت انجام داده و روز به روز شاهد افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی مردم هستیم.

شهردار عسلویه خاطرنشان کرد: شهرستان عسلویه دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی برای پیشرفت و توسعه روزافزون است و امیدواریم با تلاش بیشتر و موثرتر به نتایج مورد نظر برسیم.

ماندگار تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار مدیریت شهری عسلویه قرار دارد و امیدواریم با همت بیشتر و تامین به موقع اعتبارات به اهداف مورد نظر در این راستا برسیم.

شهردار عسلویه از افتتاح و کلنگ‌زنی پنج پروژه بزرگ عمران شهری در عسلویه خبر داد و گفت: افتتاح دو پروژه و کلنگ‌زنی سه پروژه از برنامه‌های شهرداری بندر عسلویه در هفته دولت است.

وی بیان کرد: دو پروژه بزرگ شهری با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و سه پروژه نیز با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال به زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.

شهردار عسلویه گفت: ساحل‌سازی و زیباسازی شهر از برنامه‌های مهم این مجموعه است و به ویژه برای بهبود وضعیت گردشگری و توریستی عسلویه نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ