افتتاح ۳۴ پروژه عمرانی در شهرستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 28 آگوست 2016 | ساعت 22:41 | کد خبر: 35424 | sv95 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” استاندار بوشهر از افتتاح ۳۴ پروژه عمرانی در شهرستان عسلویه در هفته دولت خبر داد.سالاری

به گزارش “عسلویه نیوز” مصطفی سالاری بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان عسلویه با تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای دولت خدمتگزار است.

وی افزود: در شهرستان عسلویه در چند سال اخیر اقدامات قابل توجه و ارزشمندی انجام داده‌ایم و برای بهبود وضعیت شهرها و روستاها، پروژه‌های ارزشمندی اجرایی و عملیاتی شده است.

استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت توجه به آموزش خاطر نشان کرد: تقویت زیرساخت‌های آموزشی از اولویت‌های مسئولان استان بوده و در یکسال اخیر در این عرصه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

سالاری تصریح کرد: در هفته دولت امسال ۳۴ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال در شهرستان عسلویه به بهره‌برداری رسیده است که امیدوار هستیم مردم از برکات این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

وی ابراز داشت: رسیدگی به عمران روستاها در شهرستان عسلویه نیز همانند سایر نقاط و شهرستان‌های استان بوشهر با شتاب بسیار خوبی انجام شده و به فضل خدا به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

استاندار بوشهر با اشاره به وحدت شیعه و سنی در شهرستان عسلویه گفت: عسلویه نماد وحدت شیعه و سنی است و همه در کنار هم برای توسعه و پیشرفت شهرستان تلاش و فعالیت شبانه‌روزی می‌کنند.

در این آیین، چندین پروژه عمرانی در مناطق شهری و روستایی شهرستان عسلویه به بهره‌برداری رسیدند./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ