استخدام ۴۷ نیروی بومی در پتروشیمی جم و مرجان
تاريخ ارسال خبر : 28 آگوست 2016 | ساعت 22:52 | کد خبر: 35426 | sv221 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از استخدام ۴۷ نیروی بومی در پتروشیمی جم و مرجان خبر داد. نادری

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان عسلویه اظهار داشت: استاندار بوشهر توجه ویژه‌ای به شهرستان عسلویه دارد و تاکنون اقدامات ارزشمندی برای عمران و آبادانی این شهرستان انجام شده است.

وی افزود: اعتبارات سال جاری شهرستان عسلویه مبلغ ۲۷ میلیارد تومان است که از این مبلغ بیش از ۲۱ میلیارد تومان مربوط به اعتبارات تملک دارایی است و مابقی از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری هستند که در زمینه زیر ساخت‌های آب و برق هزینه می‌شوند.

فرماندار عسلویه در ادامه با اشاره به پروژه‌های هفته دولت عسلویه نیز بیان کرد: تعداد ۳۴ پروژه تجمیع شده برای افتتاح در هفته دولت و به دست استاندار محترم افتتاح خواهد شد که امیدواریم مورد توجه مردم قرار گیرد.

نادری تاکید کرد: افتتاح مرکز بهداشتی درمانی بیدخون، بهره‌برداری از مدرسه روستای بنود، افتتاح پهلوگیر اسکله شهر عسلویه و مدرسه و مسجد بیدخون از جمله مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی هستند که در مجموع بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه‌ها هزینه شده‌اند.

وی در ادامه پیرامون دستاوردهای سفر وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی به شهرستان نیز ابراز داشت: با همت استاندار محترم، مجوز استخدام ۳۰ نفر از جوانان عسلویه در شرکت پتروشیمی جم به صورت رسمی گرفته شد و ۱۷ نفر نیز بزودی در پتروشیمی مرجان مشغول خواهند شد.

فرماندار عسلویه خاطر نشان کرد: بیمارستان عسلویه در تکمیل نیروی انسانی و ساخت اتاق‌های عمل توسعه خواهد یافت که گامی در بهبود وضعیت درمانی شهرستان است.

نادری گفت: بهزیستی شهرستان عسلویه که ساختمان آن تکمیل شده است نیز به زودی تجهیز و داری چارت کامل می‌شود و همچنین یک دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

فرماندار عسلویه اضافه کرد: تلاش برای توسعه و عمران در شهرستان عسلویه از اساسی‌ترین اولویت‌هاست و با تدابیر استاندار شاهد اقدامات بسیار خوبی در شهرها و روستاها هستیم.

/فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ