مطالبات جدی مردم و الحاق فرودگاه قدیم به شهر را دنبال خواهیم کرد
تاريخ ارسال خبر : 29 آگوست 2017 | ساعت 19:04 | کد خبر: 36285 | sv353 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه از پیگیری مطالبات جدی مردم و الحاق فرودگاه قدبم به محدوده شهر خبر داد.شورا

محمد خواجه رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه در گفتگو با خبرنگار عسلویه نیوز با بیان اینکه خدمت به مردم لطفی الهی است اظهار داشت: از خداوند منان بابت لطف و کرمی که در حق منتخبین شورای اسلامی قرارداد تا خادم و خدمتگذاری آنها را بر دوش بکشیم سپاسگذاریم و ما اعضای شورای اسلامی این لطف و کرم را سعادت می دانیم.

وی افزود: از اعضای شورای سابق نیز به پاس زحماتی که در ۴ سال گذشته برای مردم انجام دادند نیز سپاسگذاریم و قطعاً مردم خدمات صورت گرفته طی این چندسال را هرگز فراموش نخواهند کرد و اکنون این رسالت را که با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای بر دوش ما گذاشته اند باعث مسئولیت پذیری بیشتر ما شدند و از این بابت از همه مردم عزیز و فهیم شهر عسلویه کمال تشکر را داریم.

وی افزود: ما منکر کارهای صورت گرفته در مدت ۴ سال گذشته نیستیم منتهی امر اعتقاد ما بر این است که عسلویه ظرفیت و پتانسیل بالاتری جهت ارتقای سطح آموزشی،فرهنگی و ورزشی دارد و بنابر همین اعتقاد، رایزنی هایی در این خصوص صورت گرفته است که به حول و قوه الهی مدرسه ۶ کلاسه ای که قرار است توسط شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه در عسلویه احداث گردد با تخصیص اعتبارات لازم از سوی شهرداری آن را به یک مدرسه ۱۲ کلاسه ارتقاء دهیم.

محمد خواجه با بیان اینکه در بخش خدمات درمانی کارهای مهمی توسط دولت صورت در این شهرستان گرفته است افزود: در همین راستا شاهد توسعه فاز دوم بیمارستان عسلویه خواهیم بود و در نشستی که با مدیریت بیمارستان و همچنین فرماندار محترم شهرستان داشتیم آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با سازمان های مربوطه اعلام نمودیم و امیدواریم با تلاش های صورت گرفته راه اندازی فاز دوم بیمارستان تسریع گردد و شاهد راه اندازی بخش سی تی اسکن در این بیمارستان باشیم.

وی افزود: در همین نشست مسئله ای که فراموش شده بود عدم توجه به بیماران دیالیزی بود که با طرح آن و اعلام آمادگی جهت همکاری گسترده شورای اسلامی جهت راه اندازی بخش دیالیز در بیمارستان، خوشبختانه با استقبال مدیریت بیمارستان واقع گردید که ان شاءالله شاهد راه اندازی این بخش با تلاش های صورت گرفته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر عسلویه به معضل بیکاری جوانان اشاره کرد و افزود: بیکاری معضلی فرا استانی است و منکر این قضیه نمی توان شد منتهی امر با تعامل و همفکری با نخبگان شهر در صدد راه اندازی کارگاه تولیدی جهت اشتغال جوانان شهر هستیم تا بتوانیم ذره ای از مشکلات جوانان در حوزه اشتغال را مرتفع سازیم.

محمد خواجه با بیان مشکلات صیادان شهر که تاکنون اقداماتی برای فعالان اقتصادی این حوزه صورت نگرفته است خاطرنشان کرد: احداث کارخانه یخ و راه اندازی جایگاه سوخت بخش از اقدامات شورای پنجم خواهد بود و با گذشت زمان بتوانیم مشکلاتی که حوزه صیادی چندین سال با آن دست و پنجه نرم می کردند کم کنیم.

وی افزود: همانگونه که مردم اطلاع کامل دارند و در خبرها نیز عنوان شده است ورودی شورای جدید با بدهی هنگفتی در شهردرای مواجه می باشد اما اعضای شورا مصمم به انجام کارهای بزرگ و برداشت موانع موجود خواهند بود ضمن اینکه پس از بررسی های لازم در خصوص بدهی های انباشته شده تمامی ریز مسائل بدهی به اطلاع مردم خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی با بیان اینکه الحاق فرودگاه قدیم به شهر یکی از مطالبات جدی مردم است اظهار داشت: با توجه به تراکم جمعیت و انحصار ساخت و ساز در شهر عسلویه مشکلات جدی در توسعه این شهر بوجود آمده است که الحاق فرودگاه قدیم عسلویه به مطالبات جدی مردم تبدیل شده است که در گذشته کارهایی در این زمینه صورت گرفته است اما نتیجه ای حاصل نشده است و با تلاش ها و جدیتی که منتخبین آنها دارند بصورت جدی تا حصول نتیجه آن را دنبال خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: این وعده را به مردم عزیز شهر عسلویه می دهیم که تمامی تصمیمات اتخاذ شده و یا در آینده با نظر کارشناسان و نخبگان و همچنین معتمدین شهر نسبت به آنها تصمیم گیری خواهد شد به اطلاع مردم خواهد رسید.انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

۳ پاسخ به "مطالبات جدی مردم و الحاق فرودگاه قدیم به شهر را دنبال خواهیم کرد"

  1. علی گفت:

    این رو نگفتی زمین ها نصیب چه کسانی خواهد و ایا از شما زمینی زیاد خواهد امد که به مردم شهر واگذار شود و این رو اضافه کنم که نخبگان زمین هم در جمع شورا حاضر هستند

  2. علی گفت:

    چرا شهردار از رده خارج رو استخدام کردید

  3. محمدی گفت:

    واقعا متاسفیم برا طرز فکر شورای پنجم شهر عسلویه
    طرز فکر شورای نخل تقی خیلی بهتر و فاصله زیادی با طرز فکر شورای عسلویه دارد
    عمرا شما بتونید یک متر از زمین فرودگاه رو بگیرید
    اگر هم بگیرید به همت سنگ بنای دکتر ماندگار هست

ارسال یک پاسخ