- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۱۵ مدیر ارشد سیاسی استان بوشهر تغییر می‌کنند

به گزارش “عسلویه نیوز” ناصر کشاورزی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه بخشداران قدیم و جدید آبپخش در گفت‌وگو با خبرنگاران در آبپخش با اشاره به خدمات شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهید رجایی دغدغه خدمت داشت و با ساده‌زیستی و خدمتگزاری به قشر مستضعف، گام بزرگی در راستای اهداف بلند نظام برداشت.
وی افزود: رجایی و باهنر برای خدمت به محرومان لحظه‌ای کوتاهی و کم‌کاری نکردند و عاشقانه در راه امام و انقلاب فعالیت کردند و به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود رسیدند.
مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر از تغییر بیش از ۱۵ مدیر ارشد سیاسی استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در هفته‌های آینده شاهد تغییر و تحولات مدیریتی در سطح استان خواهیم بود و با برنامه‌ریزی صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک شاهد تغییر حدود ۱۵ نفر از مدیران سیاسی شامل بخشداران، فرمانداران و معاونین ایشان در سطح استان خواهیم بود.
کشاورزی تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی تغییر مدیران و مسئولان سیاسی، عدم استقرار ایشان در حوزه مدیرتیشان و در برخی موارد استعفای ایشان است.
وی اذعان داشت: با توجه به دیدگاه استاندار مبنای اصلی ما انتخاب مدیران غیر بومی شهرستان‌ها از بین نیروهای بومی استان بوشهر است.
این مسئول یادآور شد: ‌هدف اصلی ما از بخشداران جدید مناطق همکاری با فرمانداران برای پیشرفت و اعتلای شهرستان‌ها برای دستیابی به سیاست‌های کلی و برنامه‌های دولت و برنامه‌های راهبردی شهرستان‌ها و شناسایی نقاط قوت شهرستان و تلاش برای شکوفایی استعداد‌های بالقوه بخش و شهرستان مربوط است.
کشاورزی بیان داشت: توجه به حوزه‌های فرهنگی یکی از سیاست‌های اصلی دولت است و مقام معظم رهبری یکی از خواسته‌های خود از دولت را توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی دانسته‌اند و از بخشداران و فرمانداران انتظار داریم به حوزه‌های فرهنگی توجه خاص مبذول فرمایند.
وی افزود: امسال به نام سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده و از همه مدیران سیاسی و بخشداران و فرمانداران انتظار داریم با همه توان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند و دین خود را به مردم شریف استان بوشهر ادا کنند.