افتتاح ۳ پروژه بزرگ آموزشی در شهرستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 30 آگوست 2014 | ساعت 15:05 | کد خبر: 31998 | sv116 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس آموزش و پرورش عسلویه از افتتاح سه پروژه بزرگ آموزشی در شهرستان عسلویه خبر داد.آموزش و پرورش

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالمهدی شریف‌نژاد صبح امروز در نشست مسئولان عسلویه اظهار داشت: آموزش و پرورش عسلویه در سال جاری اقدامات ارزشمندی انجام داده و به موفقیت‌های خوبی نیز دست پیدا کرده‌ایم.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر این نهاد در زمینه تکریم ارباب رجوع افزود: آموزش و پرورش شهرستان عسلویه رتبه نخست طرح تکریم ارباب رجوع را در بین تمام ادارات شهرستان عسلویه را از آن خود کرد و لوح تقدیر و تندیس این عنوان به آموزش و پرورش اهدا شد.

سرپرست آموزش و پرورش عسلویه از افتتاح سه پروژه بزرگ آموزشی در شهرستان عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در هفته دولت سه پروژه آموزشی در شهرستان عسلویه افتتاح شد.

شریف‌نژاد تصریح کرد: این سه پروژه آموزشی از پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به شهرستان عسلویه بوده است.

وی بیان کرد: به برکت سفر مقام معظم رهبری ساخت تعداد ۹ مدرسه به این شهرستان اختصاص یافت که یک پروژه آن در سال قبل افتتاح شد و در تلاش هستیم تا پروژه‌های باقی مانده را با همکاری اداره کل نوسازی مدارس در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسانیم.

شریف‌نژاد اضافه کرد: در حال حاضر تعداد ۲ پروژه آموزشی نیز از محل اعتبارات استانی در شهرهای عسلویه و نخل تقی در حال ساخت است.

وی یادآور شد: تلاش برای ارتقای سطح کیفی تعلیم و تربیت از اساسی‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش عسلویه است و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خواستار همکاری بیشتر خیران برای توسعه و پیشرفت نظام تعلیم و تربیت در این شهرستان شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ