تورم به ۲۵ درصد رسیده است / دولت هر وعده‌ای داده عملی شده است
تاريخ ارسال خبر : 30 آگوست 2014 | ساعت 15:12 | کد خبر: 32002 | sv115 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تورم به ۲۵ درصد رسیده است گفت: دولت هر وعده‌ای داده عملی شده است.وزیر رفاه

به گزارش “عسلویه نیوز” علی ربیعی لحظاتی قبل در آیین افتتاح بیمارستان عسلویه در جمع مردم و مسئولان این شهرستان با تبریک هفته دولت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: دولت رجایی و باهنر از دولت‌های دلسوز و خدمتگزار و مردمی بودند و دولت یازدهم نیز مشابه دولت رجایی و باهنر است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید هر قولی که داده به عمل تبدیل کرده و این دولت، دولت شعار نبوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به منطقه عسلویه خاطرنشان کرد: عسلویه رشد بسیار خوبی در عرصه صنعتی داشته ولی توسعه متوازن در حوزه فرهنگی و اجتماعی و درمانی نداشته است.

ربیعی تصریح کرد: دولت یازدهم اعتقاد به توسعه متوازن دارد و اعتقاد داریم باید این مهم در تمام مناطق کشور انجام شود.

وی اضافه کرد: دولت یازدهم در واقع دولت فرهنگی است و توجه ویژه به حوزه فرهنگ دارد، زیرا تمام آثار اقتصادی، سیاسی و اجتماعی هر منطقه با توجه به برنامه‌های فرهنگی اتفاق می‌افتد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حرکت رو به رشد اقتصادی دولت افزود: دولت هر حرفی زده عمل کرده و هر وعده‌ای داده محقق شده و این دولت در واقع دولت شعار و حرف نبوده است.

ربیعی گفت: دولت توجه ویژه‌ای به رنج‌ها و دردها و فقرها دارد و توجه به اقشار ضعیف از مهم‌ترین اولویت‌های دولت است.

وی با اشاره به کنترل تورم اظهار داشت: تورم از ۳۵ درصد در دولت قبل به ۲۵ درصد در مرداد ماه امسال رسیده و تا پایان سال حتما کاهش می‌یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: استاندار بوشهر توجه خوبی به مسایل حوزه اشتغال دارد و لازم است از تلاش‌های وی تقدیر کنیم.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ