بانوان شهرستان عسلویه برای ایجاد سازمان‌های مردم نهاد اقدام کنند
تاريخ ارسال خبر : 30 آگوست 2016 | ساعت 23:34 | کد خبر: 35437 | sv170 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه گفت: بانوان شهرستان عسلویه برای ایجاد سازمان‌های مردم نهاد اقدام کنند.سمن ها

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری پیش از ظهر امروز در همایش بانوان فرهیخته شهرستان عسلویه با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت کنندگان در این همایش بحث آموزش و مشاوره است خاطر نشان کرد: با ارتقاء سطح آموزش در خانواده و مدرسه شاهد خواهیم بود که دارای نیروی انسانی توانمندی هستیم که به‌جای پیگیری مسائل اشتغال آنها شاهد پیگیری مرکز بزرگ صنعتی برای بکارگیری آنها خواهیم بود.

وی یادآور شد: تمام دهیاران و شهرداران و شوراهای اسلامی باید نگاه سخت افزار خود را کنار بگذارند زیرا در حد ضرورت از زیر ساخت‌های لازم برخوردار هستیم، حال وقت آن رسیده تا بخش‌های نرم افزاری مانند آموزش دانش‌آموزان و مشاوره خانواده‌ها را ساماندهی کرده و به مسئله مهم و تاثیرگذار آسیب‌های اجتماعی بپردازیم.

فرماندار عسلویه تصریح کرد: به دلیل عدم تناسبت نسبت جمعیتی در شهرستان عسلویه برخی آسیب‌های اجتماعی رشد بیشتر کرده است که مقابله با آن یک بسیج همگانی به ویژه با همکاری صنایع فعال در منطقه را می‌طلبد.

نادری به برخی خواسته‌ها و مطالبات بانوان شهرستان عسلویه اشاره کرد و ابراز داشت: خواسته‌های بانوان فرهیخته شهرستان عسلویه خواسته عمومی و به حقی هست ولی پیگیری مسائل به صورت انفرادی و تک تک کاری مناسب نیست و پاسخ نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: ضروری است بانوان شهرستان عسلویه با ایجاد سازمان‌های مردم نهاد به صورت گروهی و تخصصی پیگیر مسائل و مشکلات خود باشند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ