تمام شهرها و روستاهای عسلویه از نعمت گاز برخوردار شدند
تاريخ ارسال خبر : 30 آگوست 2016 | ساعت 23:41 | کد خبر: 35440 | sv143 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از برخوردار شدن تمام شهرها و روستاهای شهرستان عسلویه از نعمت گاز در هفته دولت خبر داد.گاز

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” عبدالله نادری فرماندار عسلویه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دولت امسال، اقدامات بسیار ارزشمندی در سطح شهرستان انجام شد و پروژه‌های مهم و باکیفیتی به بهره‌برداری رسیدند که موجبات رفاه و آسایش مردم فراهم شده است.

وی افزود: تکمیل پروژه‌های عمرانی و افتتاح آنها موجبات بهبود وضعیت شهروندان شده و امیدواریم با تامین به موقع اعتبارات شاهد تکمیل سایر پروژه‌ها نیز باشیم.

فرماندار عسلویه با اشاره به ۳۴ پروژه تجمیع و افتتاح شده در هفته دولت خاطرنشان کرد: مهم‌ترین این پروژه‌ها شامل مرکز بهداشتی درمانی بیدخون، مدرسه روستای بنود، پهلوگیر اسکله شهر عسلویه و مسجد بیدخون است که توسط استاندار محترم افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

نادری تصریح کرد: همچنین تعداد شش پروژه تجمیع شده در سطح شهرستان نیز با ارزش ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که مهم‌ترین آن گازرسانی به سه روستای صفیه، بساتین و هاله بوده است.

وی ابراز داشت: با انجام این پروژه، شهرستان عسلویه به عنوان نخستین شهرستان در سطح استان بوده که تمام شهرها و روستاهای آن گازدار شده است.

فرماندار عسلویه گفت: مابقی این پروژه‌ها نیز در زمینه ورزش، جهاد کشاورزی، برق و بنیاد مسکن است.

نادری با اشاره به انتقادپذیری مسئولان نیز افزود: دولت تدبیر و امید دولتی است انتقادپذیر، ولی متاسفانه برخی پا را از حیطه انتقاد هم درازتر کرده‌اند و به توهین و تهمت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: در این دولت با تلاش‌های شبانه‌روزی تورم بالای ۴۰ درصد، تک رقمی شده است و ثبات به بازار بازگشته و توانسته‌ایم صادرات نفت خود را به بیش از ۲ میلیون بشکه برسانیم و سهمیه خود در اوپک را پس بگیریم.

نادری گفت: دولت با اجرایی کردن طرح جامع نظام سلامت توانسته بار زیادی از هزینه‌های درمان را از دوش مردم بردارد و نظام سلامت را سامان دهد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ