- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تبعیت محض از ولایت از عوامل موفقیت رئیسعلی دلواری است

امام جمعه عسلویه گفت: تبعیت محض از ولایت از عوامل موفقیت رئیسعلی دلواری است.

خبرگزاری فارس: تبعیت محض از ولایت از عوامل موفقیت رئیسعلی دلواری است

 به گزارش ” عسلویه نیور” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از مهم‌ترین ویژگی‌های انسان مومن و متقی است و همه باید از هرگونه ناپاکی دوری گزینیم.

وی به سالروز شهادت رئیس‌علی دلواری اشاره کرد و افزود: رئیسعلی دلواری از شخصیت‌های بزرگ و مبارز در تاریخ ایران اسلامی است و همواره نام ایشان با ایثار و جوانمردی همراه است.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: ایستادگی در برابر استعمار انگلستان و مبارزه تا آخرین توان از ویژگی‌های ایشان است و نام این شهید والامقام همواره ماندگار است.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: تبعیت محض از روحانیت زمان از مهم‌ترین عوامل موفقیت رئیسعلی دلواری بوده و این ویژگی ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی در ادامه به برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران اشاره کرد و با اشاره به تلاش غرب و آمریکا برای کمرنگ کردن این اجلاس گفت: حضور ۱۳۰ کشور جهان در این اجلاس بیانگر اهمیت و جایگاه ایران اسلامی است و این امر دشمنان را ناکام و ناامید کرده است.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: این اجلاس در واقع پیروزی شاخص دیپلماتیک برای ایران اسلامی و شکستی برای صهیونیست‌ها و دشمنان ملت ایران بود.

هاشمی‌نژاد با اشاره به بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در این اجلاس یادآور شد: بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در حضور بان‌کی‌مون و ایراد ایشان به ساختار غیردموکراتیک سازمان ملل در واقع نشان دهنده شجاعت مقام معظم رهبری دارد.

وی در ادامه یاد و خاطره دکتر حسابی و همچنین شهید آیت‌الله قدوسی را گرامی داشت.