مدیرعامل جدید پالایشگاه فجر جم منصوب شد
تاريخ ارسال خبر : 2 سپتامبر 2014 | ساعت 10:54 | کد خبر: 32016 | sv79 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” با حکم معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران، هادی هاشم‌زاده فرهنگ به عنوان مدیرعامل پالایشگاه جم منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جم به نقل از روابط عمومی پالایشگاه فجر جم، طی حکمی از سوی ثمری معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران، هادی هاشم‌زاده فرهنگ به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش گاز فجر جم منصوب شد.

بر اساس این گزارش، رحیم اسلامی متولد سال ۱۳۳۳ است که در سال ۱۳۶۵ به استخدام وزارت نفت درآمد.

وی در شرکت پالایش گاز فجر جم نیز در بخش‌های مختلف بهره‌برداری و عملیات مشغول به کار بوده و چندین سال پایانی خدمت خود را نیز به عنوان مدیرعامل پالایشگاه به صنعت گاز کشور خدمت کرد.

اسلامی که دارای مدرک مهندسی شیمی است در طول خدمت خود به افتخارات بزرگی نایل شده که راه‌اندازی طرح انتقال گاز پارس جنوبی و راه‌اندازی بخش پروسس واحد جدید ال.پی.جی بخشی از این افتخارات محسوب می‌شود.

کسب رتبه دوم نظام همیاری و مشارکت در میان شرکت‌های گاز سراسر کشور، کسب رتبه نخست محیط زیست در بین شرکت‌های پالایش گاز، کسب رتبه سوم پژوهش در بین شرکت‌های پالایشی گاز، کسب رتبه نخست حراست در میان شرکت‌های پالایشی گاز و کسب رتبه نخست HSE در بین شرکت‌های پالایشی گاز نیز در کارنامه وی دیده می‌شود.

هادی هاشم‌زاده فرهنگ (مدیرعامل جدید) نیز از نیروهای کاردان و پر تلاشی است که سال‌هایی از عمر خدمتش را در پالایشگاه فجر جم گذرانده است.

بر اساس برنامه‌های تعیین شده در هفته جاری مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل جدید و سابق پالایشگاه جم با حضور جمعی از مسئولین صنعت نفت برگزار خواهد شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ