حمایت غذایی از ۴۷۰ کودک نیازمند در دشتستان
تاريخ ارسال خبر : 2 سپتامبر 2014 | ساعت 10:56 | کد خبر: 32018 | sv85 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از حمایت غذایی از ۴۷۰ کودک نیازمند در دشتستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رمضان غلامی صبح امروز در دیدار با مددجویان کمیته امداد دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و روز به روز شاهد افزایش کیفیت خدمات‌رسانی توسط این نهاد هستیم.

وی افزود: حمایت از زنان سرپرست خانوار و همچنین حمایت از کودکان بی‌سرپرست از برنامه‌های این نهاد است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از توزیع سه مرحله سبد غذایی در این شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

غلامی خاطرنشان کرد: این سبد غذایی به کودکان زیر شش سال دارای سوء تغذیه تعلق می‌گیرد که با شناسایی قبلی این عزیزان بین آنها توزیع شده است.

این مسئول از حمایت غذایی از ۴۷۰ کودک نیازمند در دشتستان خبر داد و گفت: در این شهرستان تا کنون تعداد ۴۷۰ کودک از سبد غذایی بهره‌مند شده‌اند.

غلامی با اشاره به اهمیت توجه به تغذیه کودکان و با مهم شمردن آن به ویژه در رده سنی زیر شش سال ابراز داشت: کمیته امداد تاکنون مبلغ ۸۴۶ میلیون ریال بابت این مهم هزینه کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان در ادامه از تهیه و تامین ۲۳ فقره تجهیزات توانبخشی برای بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی این شهرستان خبر داد.

غلامی متذکر شد: این تجهیزات شامل عصا، ویلچر، واکر، تشک مواج، تخت طبی، کپسول اکسیژن و … بوده است که در اختیار بیماران قرار گرفته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: تامین دارو و وسایل مورد نیاز بیماران تحت پوشش از سوی این نهاد با موفقیت انجام شده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ