با وجود ۱۵۰۰ شرکت فعال در عسلویه بیکاری جوانان استان بوشهر زیبنده نیست
تاريخ ارسال خبر : 2 سپتامبر 2014 | ساعت 11:27 | کد خبر: 32020 | sv110 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس شورای اسلامی شهر چاه مبارک گفت: با وجود ۱۵۰۰ شرکت فعال در عسلویه بیکاری جوانان استان بوشهر زیبنده نیست.کمالی

به گزارش “عسلویه نیوز” محمد کمالی صبح امروز در نشست با شوراهای اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: صنعت نفت باید به محیط پیرامونی توجه بیشتری داشته باشد و امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد رشد و توسعه مناطق پیرامونی باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر چاه مبارک با بیان اینکه سند راهبردی حوزه پیرامون پارس جنوبی با حضور هر مدیر جدید مطرح، اما بعد فراموش می‌شود خاطرنشان کرد: بنا به اظهارات معاون وزیر نفت یک بیکار نباید در عسلویه باشد اما ما امروز شاهد آن هستیم که تعداد زیادی از جوانان ما بیکار هستند.

کمالی افزود: یک‌هزار و ۵۰۰ شرکت در عسلویه داریم که اگر هر شرکت ۱۵ نفر نیرو جذب کند در استان شخص بیکار نخواهیم داشت، اما هم‌اکنون اینگونه نیست و نیروها از استان‌های دیگر جذب می‌شوند.

وی در ادامه خواستار تعامل بین آموزش عالی، آموزش پرورش و وزارت نفت به منظور تربیت نیروی تخصصی برای فعالیت در نفت شد.

عضو شورای اسلامی شهر ریز نیز در ادامه اظهار داشت: رفع مشکل اشتغال جوانان از اساسی‌ترین دغدغه‌های مردم استان بوشهر است که امیدواریم به زودی انجام شود.

محمد محدثی با تاکید بر لزوم تهیه بانک اطلاعات جوانان متخصص جویای کار افزود: تهیه و تدوین این بانک موجبات تسهیل در کاریابی و اشتغال جوانان می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر ریز با بیان اینکه نقش سرمایه‌های انسانی در توسعه بسیار مهم است یادآور شد: پیشنهاد می‌دهم بانک اطلاعات جوانان متخصص جویای کار با همکاری شوراها در بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها تهیه شود.

محدثی همچنین خواستار تعامل بین دانشگاه‌های استان و نفت برای تربیت نیروی متخصص به منظور اشتغال نیروی متخصص در صنایع مرتبط شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ