سند چشم‌انداز آموزش و پرورش عسلویه تدوین شود
تاريخ ارسال خبر : 1 سپتامبر 2016 | ساعت 17:19 | کد خبر: 35459 | sv224 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه گفت: سند چشم‌انداز آموزش و پرورش عسلویه تدوین شود.نادری

به گزارش خبرنگار”عسلویه نیوز” عبدالله نادری عصر امروز در نشست مسؤولان شهرستان عسلویه با اشاره به تودیع و معارفه ریاست آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک به رئیس جدید این اداره، از مدیر کل آموزش و پرورش استان خواست نگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش عسلویه داشته باشد و برای جذب نیروی بومی در دانشگاه فرهنگیان راه را هموارتر سازد.

فرماندار عسلویه با اشاره به عمر کاری و فاصله‌ای که این فرصت در دست مسؤولان است افزود: سی سال عمر کاری با یک چشم برهم زدن تمام می‌شود و ما می‌توانیم با امکانات و مسؤولیتی که در دست ماست بسیار مفید و مثمرثمر باشیم و خوب است که انسان درک موقعیت کند و طوری برنامه‌ریزی کند که خودش هم از ثواب کارها بهره‌مند شود.

نادری بر تهیه سند چشم‌انداز آموزش و پرورش شهرستان عسلویه تاکید کرد و گفت: تهیه سند چشم‌انداز آموزش و پرورش در شرایط کنونی یک شرط اساسی برای پیشرفت تعلیم و تربیت این شهرستان است که باید مورد توجه جدی قرار گرفته و همه افراد جامعه به تحقق آن کمک کنند.

فرماندار عسلویه یادآور شد: استفاده از ظرفیت‌های علمی شهرستان و خرد جمعی در پیشبرد اهداف اداره مثمر ثمر است و مدیران هوشمند از این مزیت نهایت استفاده را می‌کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با اشاره به اهمیت ارتباط خانواده و مدرسه خاطرنشان کرد: خانه و مدرسه در انجام وظایف تربیتی مکمل یکدیگرند و اگر این دو نهاد روش‌ها و برنامه‌های هماهنگ نداشته باشند در روند رشد علمی و تربیتی دانش‌آموزان اختلال به وجود می‌آید، از این رو ارتباط بین مجموعه اداره و مدارس با خانه و خانواده باید مورد توجه قرار گیرد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ