لزوم فرهنگ‌سازی و تشویق جوانان به ازدواج آسان در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 1 سپتامبر 2016 | ساعت 17:25 | کد خبر: 35461 | sv294 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه بر لزوم فرهنگ‌سازی و تشویق جوانان به ازدواج آسان در عسلویه تاکید کرد.ازدواج

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری عصر امروز در نشست ستاد ساماندهی جوانان و هفته ازدواج ضمن تبریک سالروز ازدواج آسمانی امیرالمومنین علی علیه‌السلام و فاطمه زهرا سلام‌الله علیها اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان الهی است و عمل به دستورات اسلام در تمام امور امری لازم و ضروری است.

وی افزود: در زمینه ازدواج، باید دستورات دین مبین اسلام را رعایت کرده و در این زمینه فرهنگ‌سازی کنیم.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: با فرهنگ‌سازی و تشویق جوانان برای ازدواج آسان می‌توان از هزینه‌های غیرضروری این مراسم کم کرد و با شرایط بسیار مناسب به صورتی که به جوانان و خانواده‌های آنها به واسطه هزینه‌های آن فشاری وارد نشود زندگی مشترک را شروع کرد.

نادری با بیان اینکه پرداخت تسهیلات ازدواج می‌تواند به تسهیل شرایط جوانان برای آغاز زندگی مشترک کمک کند، افزود: در دولت تدبیر و امید تسهیلات خوبی برای جوانان در نظر گرفته شده است و وام ازدواج ۲۰ میلیونی یکی از این خدمات است.

فرماندار عسلویه در ادامه گفت: ایجاد کارگاه‌های آموزشی برای جوانان به ویژه در امر ازدواج از امور مهم در تغییر برخی نگرش‌های و باورهای غلط در مورد تشکیل خانواده است که اجرای آن می‌تواند به ازدواج آسان کمک و از طلاق جلوگیری کند.

در این جلسه، تعدادی از مدیران و کارشناسان نیز در راستای تسهیل ازدواج جوانان مطالبی بیان کردند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ