- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

جزییــات جـــذب ۶۰۰ نفـری نــیروی بومی در عسلویه

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در گفتگو با جنـوب نیـوز گفته بود: با موافقت وزیر محترم و همکاری منابع انسانی وزارت نفت عنقریب ۶۰۰ نفر از تحصیل کرده های استان بوشهر به صورت رسمی در منطقه عسلویه جذب کار می شوند.

خبرنگار جنوب نیوز برای کسب اطلاع از جزییات جذب ۶۰۰ نفری که مدیرعامل نفت و گاز پارس از آن خبر داد: با مهندس مهدی یوسفی مدیر منطقه پارس جنوبی گفتگو کرد .

مهندس یوسفی گفت : مطابق مصوبه سفر استانی دولت جمهوری اسلامی ایران به استان بوشهر در بهمن ماه ۸۴ مقرر شده بود که ۵۰ درصد کارکنان صنعت نفت شاغل در استان بوشهر از میان داوطلبان بومی همین استان باشند که این مصوبه بیشتر در حوزه ی نیروهای پیمانکاری دنبال می شد .

وی افزود : اخیرا در جلسات مشترک و صمیمانه ای که خصوصا میان حضرت آیت الله صفایی نماینده محترم ولی فقیه در استان بوشهر و آقای مهندس سوری مدیرعامل نفت و گاز پارس برگزار شد توجه به اجرای مصوبه در بخش استخدام رسمی در کانون توجه قرار گرفت و این موضوع صبح امروز توسط مدیر عامل نفت و گاز پارس به صورت حضوری و از طریق حضرت آیت الله صفایی بوشهری از طریق چند بار مکالمه تلفنی با جدیت دنبال شد و خوشبختانه وزیر محترم نفت هم قول دادند که ضمن اطمینان از حفظ سهمیه مذکور مانند آنچه در خوزستان اتفاق افتاده است مصاحبه استخدامی در مرکز استان انجام  گیرد تا داوطلبان استان بوشهر با یکدیگر رقابت نموده و سطح نمرات علمی کل کشور موجب تحت الشعاع قرار گرفتن و تضیییع سهمیه نگردد.

مدیر منطقه پارس جنوبی افزود: به این ترتیب تا مهرماه حدود ۴۵۰ نفر برای نفت و گاز پارس و حدود ۲۰۰ نفر برای سازمان منطقه ویژه از فازغ التحصیلان بومی واجد شرایط جذب خواهند شد که  با عنایت به رسمی بودن آنها تاثیر بسزایی در پرورش منابع انسانی استانی  در دراز مدت خواهد داشت.

مهندس یوسفی بر پیگیری تحقق جذب سهمیه ۵۰ درصدی در بخش پیمانکاری هم تاکید نمود و گفت برابر آخرین آمار تا کنون در این بخش  ۳۶ درصد از سهمیه  تحقق یافته و با تلاش مشترکی که مدیران منطقه ویژه و فنی حرفه ای استان بوشهر برای آموزش مشاغل کاربردی در پیش گرفته اند امید تحقق عدد ۴۵ درصد در پایان سال دور ار ذهن نیست.

  [1]  [2] [2]