خودکفایی و استقلال ایران اسلامی مرهون رزمندگان دفاع مقدس است
تاريخ ارسال خبر : 3 سپتامبر 2013 | ساعت 17:44 | کد خبر: 28251 | sv190 | چاپ این مطلب

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) عسلویه گفت: خودکفایی و استقلال ایران اسلامی مرهون رزمندگان دفاع مقدس است.خلیل رفعتی

به گزارش “عسلویه نیوز” خلیل رفعتی بعد از ظهر امروز در جمع فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها و مسئولین ادارات و نهادها در جلسه برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس گفت: نظام اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار و سربلندی قرار دارد و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر نظام هستیم.

وی افزود: آزادی و استقلالی که امروز تمام مردم و دولتمردان از آن به عنوان یک دستاورد مهم یاد می‌کنند نتیجه تلاش‌های رزمندگان دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) عسلویه گفت: عراق در ابتدای جنگ تحمیلی با ۱۲ لشکر و سه سازمان و حمایت ۴۰ کشور به ایران اسلامی حمله کرد اما دفاع مقدس موجب شد حتی یک وجب از خاک سرزمینمان به دست دشمن نیفتد.

وی یادآور شد: هفته‌ای که از آن به نام هفته دفاع مقدس یاد می‌شود و یادآور هشت سال خون و حماسه و ایثار و شهادت است، سال‌هایی است که بسیجیان جان بر کف انقلاب اسلامی به همراه سپاه و ارتش به مقابله با رژیم بعثی عراق پرداختند تا از مام میهن و از کلام امام (ره) خود پاسداری و محافظت کنند.

رفعتی با اشاره به این‌که سخنانی که در مورد دفاع مقدس گفته می‌شود باید با محوریت معنویت دفاع مقدس بیان شود، افزود: خودکفایی و موفقیت در عرصه‌ها و حوزه‌هایی که امروز جمهوری اسلامی ایران از آن بهره‌مند شده از تاثیرات و تلاش‌های رزمندگان دلاور دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: هر کس که دل در گرو انقلاب و نظام دارد بسیجی است و باید قدر بسیج و بسیجی را دانست.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ