عملکرد موفق در سایه همدلی و همفکری محقق می شود
تاريخ ارسال خبر : 4 سپتامبر 2013 | ساعت 8:57 | کد خبر: 28261 | sv121 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز”  رئیس جدید شورای اسلامی شهر عسلویه گفت: تحقق عملکرد موفق در سایه همدلی و همفکری امکانپذیر خواهد بود.احمد بازیار

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” احمد بازیار در جواب اعتمادی که اعضای شورای اسلامی مبنی بر انتخاب ایشان بعنوان رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی شهر عسلویه صحه گذاشتند پیام تقدیر و تشکر خود را منتشر نمود.

متن پیام بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و احترام و همچنین عرض تسلیت سالروز شهادت دلیرمرد خطه جنوب و سردمدار مبارزه با استعمار انگلیس شهید رئیسعلی دلواری و تبریک روز بهورز به همه هم میهنان ارجمند بخصوص همشهریان گرامی خودم بهمراه سایر دوستان و همکاران.

مفتخریم که برای یک دوره جدیددر چهارمین دوره  شورای اسلامی شهر خدمتگذار مردم شریف، متدین و مهربان عسلویه باشیم و از زحمات و تلاش های اعضای دوره پیشین شورای شهر کمال تشکر و قدردانی می نمائیم. انشالله با همدلی، همفکری و همکاری فی ما بین اعضای دوره جدید و مجموعه شهرداری و یاری و مساعدت همه شهروندان و استفاده از نقطه نظرات شهروندان شاهد دوره ای با عملکرد خوب و مفید باشیم.

امید می رود در جواب اعتمادی که مردم به ما نموده و افتخار خدمتی که نصیب ما کرده بتوانیم گامهای بلند و موفقی در جهت تحقق خواسته های آنان و رفع نواقص و مشکلات موجود در حیطه عمران  و آبادانی شهر عزیزمان برداریم.انشالله /انتهای پیام/م.ج

احمد بازیار رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "عملکرد موفق در سایه همدلی و همفکری محقق می شود"

  1. محمد گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشی اگر امکان هست بیشتر به نیازها و بی توجهی مسولین به مردم این منطقه عسلویه در سایت خود انعکاس دهید .

    متشکرم

ارسال یک پاسخ