ارتقای مدیریت آموزشگاهی و مدرسه‌محوری از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است
تاريخ ارسال خبر : 6 سپتامبر 2014 | ساعت 8:54 | کد خبر: 32030 | sv109 | چاپ این مطلب

رئیس آموزش و پرورش عسلویه گفت: ارتقای مدیریت آموزشگاهی و مدرسه‌محوری از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است.آموزش و پرورش

به گزارش ” عسلویه نیوز”عبدالمهدی شریف‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان آموزش و پرورش عسلویه با بیان سیاست‌های کلی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: از مسئولان و کارشناسان آموزش و پرورش منطقه انتظار داریم که در جهت‌گیری و سیاست‌های خود، سیاست‌های کلی وزارتخانه را با جدیت دنبال و عملی سازند.

وی افزود: برنامه‌ای که وزیر آموزش و پرورش دنبال می‌کند ارتقاء کیفیت آموزش و پرورش است و پنج سیاست تبیین شده مورد تاکید وزیر می‌باشد.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خاطرنشان کرد: شناسایی و ساماندهی و بهسازی نیروی انسانی و توسعه مشارکت به صورت کلی از سیاست‌های کلی این وزارتخانه است.

شریف‌نژاد تصریح کرد: عملی کردن سیاست مالی در آموزش و پرورش، ارتقاء مدیریت آموزشگاهی که دنبال کردن مدرسه محوری است و همچنین تمرکز زدایی از سیاست‌های وزیر آموزش و پرورش است.

وی در ادامه از همکاران خواست برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش یک تیم باشند و با هماهنگی و وحدت در پیشبرد اهداف وزارتخانه گام بردارند.

سلطان دوستی معاون آموزشی عسلویه نیز درباره پروژه مهر و بازدید از مدارس طبق زمان‌بندی مشخص نکاتی را بیان کرد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش عسلویه نیز نکاتی را در ارتباط با روز بازگشایی مدارس و جشن شکوفه‌ها و انتخاب دو مدرسه برای بازگشایی در اول مهر بیان کرد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ