روستاهای شهرستان عسلویه از توسعه زیرساختی لازم برخودار هستند
تاريخ ارسال خبر : 5 سپتامبر 2016 | ساعت 22:35 | کد خبر: 35471 | sv294 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: روستاهای شهرستان عسلویه از توسعه زیرساختی لازم برخودار هستند.سید ابوالفضل رضوی

به گزارش “عسلویه نیوز” سید ابوالفضل رضوی صبح امروز در بازدید از روستاهای شهرستان عسلویه اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های روستایی و رسیدگی به مشکلات آنها مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار می‌گیریم.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به وضعیت نفت و گاز در عسلویه خاطر نشان کرد: اگر نگاهی دقیق به رشد صنعت در ۲۰ سال اخیر در شهرستان عسلویه بیندازیم شاهد خواهیم بود بر اساس کشفیات علمی پاره ذخایر پایان پذیر اقتصادی در شهرستان شما برداشت شده و منطقی به نظر می‌رسد که این ذخایر دیر یا زود به پایان خواهد رسید.

وی یادآور شد: ضروری است با پرورش نیروی انسانی لازم و پرداختن به حوزه‌هایی مانند فرهنگ و آموزش، زمینه را برای استفاده بهینه از این ذخایر فراهم کرد.

معاون رئیس جمهور در توسعه روستایی مناطق محروم با بیان اینکه روستاهای شهرستان عسلویه از توسعه زیر ساختی لازم برخودار هستند گفت: در بازدیدی که امروز از روستاهای شهرستان عسلویه داشتم آنها را از نظر زیرساختی روستاهایی برخوردار دیدیم ولی بر اساس گزارش‌های دریافتی، بخش آموزش و فرهنگ و توسعه منابع انسانی جای کار دارد.

رضوی پیرامون نیاز به توانمند سازی نیروی انسانی در مناطق روستایی عسلویه افزود: دستگاه‌های متولی مانند جهاد، صنایع دستی و گردشگری و سایر دستگاه‌های متولی موظف هستند زمینه را برای آموزش نیروی انسانی آماده برای کار این روستاها انجام دهند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ