احداث دهکده بزرگ گردشگری در شهرستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 5 سپتامبر 2016 | ساعت 22:45 | کد خبر: 35474 | sv300 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از احداث دهکده بزرگ گردشگری در شهرستان عسلویه خبر داد.دهکده گردشگری

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری صبح امروز در بازدید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از شهرستان عسلویه اظهار داشت: عسلویه دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی است و باید استفاده بهینه را از این ظرفیت ببریم.

وی افزود: رسیدگی به معضلات و خواسته‌های مردم در مناطق روستایی و دوردست از مهم‌ترین اولویت‌های مسؤولان است و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

فرماندار عسلویه خاطر نشان کرد: در نشست شوراها، دهیاران و فعالان اقتصادی با معاون توسعه روستایی و مناطق و محروم ریاست جمهوری مسایل و مشکلات مطرح شد و امیدوار هستم که شاهد رفع مشکلات باشیم.

نادری به جایگاه عسلویه اشاره کرد و گفت: شهرستان عسلویه هم‌اکنون در جهان شناخته شده

است و اقتصاد کشور و حتی جهان متاثر از این منطقه است و این شهرستان دارای دو بخش و جمعیت ثابت بالغ بر ۶۵ هزار نفر است که تمام روستاها به صورت کامل از نعمت آب، برق و گاز برخوردار هستند.

وی ابراز داشت: البته در زمینه توزیع آب و شبکه آن دچار مشکلاتی هستیم که امیدواریم به زودی مرتفع شود.

فرماندار عسلویه اضافه کرد: هم‌اکنون بیش از ۸۳ درصد روستاهای شهرستان عسلویه از زمین چمن مینی فوتبال برخوردارند و یک روستا نیز از زمین چمن بزرگ فوتبال برخوردار است.

نادری تاکید کرد: مقدمات لازم برای احداث دهکده گردشگری با حضور فعالان اقتصادی منطقه و شوراها و دهیاری‌های شهرستان انجام شده است و مطالعات طرح مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

این مسؤول بیان کرد: ظرفیت لازم برای ایجاد تله‌کابین دریایی و بسته‌بندی محصولات دریایی در این منطقه وجود دارد و امیدواریم منطقه زیبای گردشگری احداث و راه‌اندازی شود.

فرماندار عسلویه افزود: منطقه برای توسعه کشت گلخانه، پرورش شتر و شتر مرغ و برداشت گیاهان دارویی بستر مناسبی دارد که امیدواریم با حمایت مردم، بسترهای توسعه این بخش‌ها نیز رشد کنند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ