آمادگی تمام مدیران و کارکنان برای آمارگیری اینترنتی سال ۹۵ در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 5 سپتامبر 2016 | ساعت 23:10 | کد خبر: 35477 | sv280 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از آمادگی تمام مدیران و کارکنان برای آمارگیری اینترنتی سال ۹۵ در عسلویه خبر داد.آمارگیری اینترنتی

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه ضمن گرامیداشت سالگرد قیام ۱۷ شهریور و حادثه منا اظهار داشت: حادثه منا به دلیل بی کفایتی رژیم آل سعود اتفاق افتاد و استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال ایجاد مانع در تجمع مسلمین در حج هستند و رژیم آل سعود هم با آنها هم‌دست است.

فرماندار عسلویه در ادامه خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور دلاوری‌ها تمام کسانی است که از همه اقشار مردم برای اعتلای جمهوری اسلامی تلاش کردند و این هفته متعلق به قشر یا سازمان خاص نیست و آحاد مردم و مسئولین باید در گرامیداشت آن تلاش کنند.

نادری به پیش رو بودن اعیاد غدیر و قربان و دهه امامت اشاره کرد و از دستگاه‌های متولی خواست تا تمام تلاش خود را به منظور نکو داشت این ایام انجام دهند.

فرماندار عسلویه در ادامه داشت: کشور بدون برنامه‌ریزی توسعه پیدا نمی‌کند و آمار اساس برنامه‌ریزی سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری را تشکیل می‌دهد و اگر بخواهیم تصمیم‌گیری نتیجه‌بخشی داشته باشیم نیازمند آمار و اطلاعات هستم هم در بحث تصمیم‌گیری‌های کلان و هم تصمیم گیری‌های محلی داشتن آمار ضرورت است.

رئیس شورای اداری شهرستان عسلویه در ادامه با اشاره به سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: با توجه به اینکه آمارگیری سال ۹۵ هم بصورت اینترنتی و هم حضوری انجام می‌شود تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شرکت‌ها مستقر در منطقه زمینه برای ثبت نام اینترنتی کارکنان و عموم مردم فراهم کنند تا در منابع کشور صرفه‌جویی شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ