- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

توجه به اردوهای جهادی بسیج کمک به پیشرفت کشور است

فرمانده بسیج نجف اشرف برازجان گفت: توجه به اردوهای جهادی بسیج سازندگی و تامین نیازهای مالی و معنوی آنها کمک به پیشرفت کشور است. [1]


به گزارش خبرگزاری”عسلویه نیوز” سید ایوب موسوی شامگاه چهارشنبه در نشست با بسیجیان دشتستان اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری انقلاب در عرصه حاضر بوده و نقش مهمی در پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کشور داشته است.

وی افزود: بسیجیان همواره در صف دفاع از ولایت و دفاع از نظام حضوری ارزشمند داشته‌اند و این روند تداوم خواهد داشت.

فرمانده بسیج نجف اشرف برازجان با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی خاطرنشان کرد: توجه به اردوهای جهادی بسیج سازندگی کمک به پیشرفت کشور است.

موسوی ضمن تقدیر و تشکر از بسیجیان شرکت کننده در طرح اردوهای جهادی که شبانه‌روزی به صورت رایگان و فی سبیل‌الله فعالیت می‌کنند، گفت: توجه ویژه و همه جانبه مسئولان کشور به اردوهای جهادی بسیج و تامین نیازهای مالی و مواد مورد نیاز آنها می‌تواند کمک بسیار زیادی در پیشرفت همه جانبه عمرانی و فرهنگی کشور بکند.

وی با بیان اینکه در طرح‌های بسیج سازندگی علاوه بر امورات عمرانی به مسائل فرهنگی هم توجه خاص می‌شود، خاطرنشان کرد: بسیجیان علاوه بر شرکت در برنامه‌هایی مانند ساخت پایگاه‌های مقاومت، رنگ‌آمیزی کلاس‌های درس، تعمیر میز و نیمکت مدارس و دیگر کارهای فنی، در کلاس‌های اعتقادی مانند کلاس قرآن، احکام و اخلاق نیز شرکت می‌کنند.

موسوی بیان کرد: تقویت اردوهای جهادی امری لازم و ارزشمند است و همه مسئولان باید اهتمام جدی در این مسئله داشته باشند.