- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۳۰ مبلغ به مدارس منطقه سعدآباد اعزام می‌شوند

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از اعزام ۳۰ مبلغ به مدارس منطقه سعدآباد خبر داد و گفت: مدارس مهم‌ترین محل تبلیغ و جمعیت دانش‌آموزی هدف مستقیم تبلیغ هستند.


به گزارش “عسلویه نیوز”  حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی صبح امروز در نشست فعالان دینی و مذهبی سعدآباد اظهار داشت: به منظور ترویج معارف اسلامی و پاسخگویی به نیازهای دینی دانش‏‌آموزان با هماهنگی آموزش و پرورش، طلاب و روحانیون بخش سعدآباد برای برگزاری نماز جماعت و سخنرانی پیرامون مسائل اخلاقی دینی و شرعی به مدارس اعزام می‌‌شوند.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی به عمل آمده و هماهنگی‌های صورت گرفته، بیش از ۳۰ مبلغ در سطح مدارس فعالیت تبلیغی دارند.

وی اضافه کرد: مدارس مهم‌ترین محل تبلیغ و جمعیت دانش‌آموزی هدف مستقیم تبلیغ هستند و باید نهایت دقت و حساسیت را در این راستا داشته باشیم.

این مسئول از اجرای طرح ملی حفظ قرآن در سعدآباد خبر داد و اذعان داشت: طرح ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم با شرکت ۱۱۵ نفر در قالب ۶ کلاس خانه قرآن شهری و روستایی به همت تبلیغات اسلامی سعدآباد در ماه مبارک رمضان به اجرا درآمد.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد افزود: از این کلاس‌ها مرتباً به منظور کیفیت‌بخشی آن بازدید می‌شود و مربیان نیز در سه جلسه توجیه شدند.

جمالی برگزاری طرح‌های قرآنی در شش ماهه اول امسال را خوب ارزیابی کرد و از افزایش فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی در شش دوم سال خبر داد.

وی از مربیان و فعالان قرآنی خواست نسبت به اجرای طرح‌های قرآنی با این اداره تعامل بیشتر داشته باشند و نسبت به برنامه‌های قرآنی پیش‌رو آگاهی بیشتر کسب کنند.

رئیس نمایندگی تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: با همکاری این اداره و با اهتمام موثر موسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی این بخش، شاهد روند رو به رشد طرح‌ها و برنامه‌های امور قرآنی در منطقه هستیم.

جمالی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های مختلف قرآنی و استقبال علاقمندان به آیات الهی در روستاهای مختلف بخش، اجرای طرح قرآنی ۱۴۴۶ در خانه قرآن روستایی و موسسه قرآنی تحت پوشش تبلیغات اسلامی سعدآباد و برگزاری کلاس‌های مقدماتی روخوانی و آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در سطح شهر و روستا از برنامه‌های این اداره در سال جاری است.

وی استقبال حافظان قرآن از مسابقه تفسیر نورالهدی ۵، حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم و برپایی محافل انس با قرآن، تفسیر موضوعی قرآن و ختم قرآن در ۵۰ نشست خانگی کلام وحی را از مهم‌ترین فعالیت‌های این اداره در سال جاری عنوان کرد.