- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

استاندار جدید بوشهر فضا را سیاسی نکند

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید بوشهر فضای استان را سیاسی نکند و از ورود به بگومگوهای سیاسی اجتناب کند. [1]


حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با “عسلویه نیوز” با اشاره به انتصاب استاندار جدید بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه سال پایانی دولت را پیش رو داریم، نماینده عالی دولت باید بیش از پیش برای توسعه استان شتاب کند و نسبت به تکمیل پروژه‌های عمرانی اهتمام ورزد.

وی افزود: برخی از پروژه‌های مهم عمرانی استان متوقف شده‌اند که استاندار جدید باید نسبت به تکمیل پروژه‌ها و شتاب بخشیدن به روند توسعه استان تلاش جدی داشته باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطر نشان کرد: اتمام پروژه‌های مهر ماندگار باید مهم‌ترین اولویت باشد، چرا که این طرح‌ها باید با پایان عمر دولت تکمیل شوند و انتظار داریم با عزم مسئولان استان شاهد تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های ارزشمند مهر ماندگار باشیم.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: از استاندار انتظار داریم فضای استان را سیاسی نکند و از ورود به بگومگوهای سیاسی اجتناب کند و فضا را برای توسعه استان مهیا کند.

وی اضافه کرد: توجه به امنیت و معیشت مردم و تامین رفاه و آسایش مردم باید مهم‌ترین دغدغه مسئولان ارشد استان باشد و باید هم و غم نماینده عالی دولت برای توسعه روند استان باشد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وضعیت اشتغال در پارس جنوبی باید توسط مسئولان استان پیگیری جدی شود تا شاهد رفع مشکل بیکاری جوانان بومی باشیم.

موسوی‌نژاد افزود: حذف بدی آب و هوای کارکنان دولت در استان نیز از چالش‌های جدی استاندار است و استاندار جدید باید تلاش جدی برای برگرداندن این مسئله داشته باشد.

وی در ارتباط با نحوه حمایت نمایندگان از استاندار اذعان داشت: طبیعی است اگر استاندار در خدمت‌رسانی صادقانه عمل کند و در مسیر ولایت باشد از ایشان حمایت می‌کنیم اما اگر این دو مؤلفه را نداشته باشد ما هم نسبت به این مسئله مقاومت می‌کنیم و برای دسترسی به اهداف مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.