تشکیل کانون های سازمان یافته و مردم نهاد نقش تعیین کننده ای در برقراری ارتباطات مردمی دارد
تاريخ ارسال خبر : 8 سپتامبر 2014 | ساعت 13:14 | کد خبر: 32041 | sv107 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز”  فرماندار عسلویه گفت: تشکیل کانون های سازمان یافته و مردم نهاد نقش تعیین کننده ای در برقراری ارتباطات مردمی دارد.13

به گزارش خبرنگار عسلویه نیوز حسن اسماعیلی فرماندار شهرستان عسلویه در نشست با جوانان ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) بر لزوم برگزاری نشست با جوانان تاکید و اظهار داشت: برگزاری نشست های مشترک با شوراهای اسلامی شهرستان در جهت تحقق اهداف تعیین شده و شناسایی مشکلات تاثیر بسیار مطلوبی را بهمراه دارد  کما اینکه در این نشست ها ورزشکارانی معرفی شدند که در سطح کشور افتخارآفرینی نموده اند آنهم از شهرستانی که برای همه بعنوان صنعتی بودن شناخته شده است و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار عسلویه افزود: برگزاری جلسات دارای اهداف مشخصی است که بنا داریم از مشکلات مطرح شده حداقل چند مشکل را برطرف کرد و جلساتی که نیاز داشته باشد از مدیران و مسئولین مربوطه دعوت خواهد شد تا نسبت به حل موضوعات مطرح شده پاسخگوی جوانان باشند.

اسماعیلی با بیان این مطلب که امکانات زیرساختی منطقه باید افزایش یابد افزود: احداث زمین های ورزشی چمن مصنوعی در تمامی روستاهای شهرستان حرکتی در جهت توسعه زیرساخت های منطقه خواهد بود که آغاز شده و بنا داریم تا پایان سالجاری چندین مورد از این طرح در روستاها به بهره برداری برسانیم.

فرماندار عسلویه با اشاره به مطالبات مردمی در رابطه با استقرار ادارات در منطقه اظهار داشت:کمیته امداد امام خمینی(ره)که بیش از این به عنوان نمایندگی در شهرستان فعالیت می کرد در روز چهارشنبه به مدیریت ارتقاءخواهد یافت و با رایزنی های صورت گرفته امیدواریم بعضی از ادارات با فراهم شدن زیر ساخت های لازم هر چه سریع تر در شهرستان مستقر شوند.

فرماندار عسلویه افزود: در زمینه اشتغال با سفر محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری به شهرستان عسلویه با رایزنی ها و تلاش های صورت گرفته توانستیم مجوز استخدام ۱۵۰ نفر از نیروهای خاص منطقه در آزمون ها بگیریم و امیدواریم با این رویکرد شاهد اشتغال بیشتر جوانان در ادارات شهرستان باشیم.

حسن اسماعیلی فرماندار شهرستان عسلویه با تاکید بر استفاده از نیروهای بومی منطقه افزود: منطقه دارای افرادی توانمند و روشنفکری است که برای اولین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در روزهای آتی شاهد معارفه یکی از خدمتگذاران به نظام جمهوری اسلامی در منطقه و پست های مدیریتی وزارت کشور آنهم از اهل سنت و از خانواده معظم شهداء که ئحق زیادی بر گردن این نظام دارند خواهیم بود.

فرماندار عسلویه در ادامه به پروژه هایی که در هفته دولت به بهره برداری رسید اشاره کرد و افزود: از محل تملک دارایی و اعتبارات رهبری و  استانی پروژه های بزرگی در سطح شهرستان و در هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت که بنا داریم اعتبارات بیشتری را برای توسعه زیرساخت های شهرستان دریافت نمائیم.

فرماندارعسلویه به لزوم تشکیل نهادها و اهمیت آنها اشاره و اظهار داشت: تشکیل کانون های سازمان یافته و مردم نهاد در جهت ایجاد فضای تعامل و همکاری در بین شوراها با مردم و مسئولین می تواند نقش تعیین کننده ای ایفا نماید که مشارکت جوانان را بیش از پیش در همه عرصه ها می طلبد.

وی افزود: تمامی کارهای صورت گرفته باید به طرق مختلف به اطلاع عموم مردم رسانیده شود و ارتباط کلامی می توان بهترین نوع اطلاع رسانی باشد که مردم از جزئیات کارهای انجام شده دولت باخبر شوند و این موضوع با مشارکت جوانان محقق می شود.

در ابتدای این جلسه پس از صحبت های مشاور جوان فرماندار جوانان مشکلات موجود در سطح شهرستان را به تفکیک روستاها مطرح نمودند که بیشترین موضوعات مطرح شده شامل احداث مراکز بهداشتی،افزایش امکانات ورزشی،ایجاد مرکز فنی و حرفه ای، احداث کتابخانه ها، سالن های همایش، مشکلات زمین مسکن و ایجاد فضاهای آموزشی بود.انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ