- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تساوی پرسپولیس در اصفهان پیش از دربی

دیدار دو تیم از ساعت ۲۰ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و در حضور بیش از ۸ هزار تماشاگر برگزار شد.
اسماعیل فرهادی در دقیقه ۳ و ماچادو در دقیقه ۸۰ برای ذوب آهن گلزنی کردند و علی کریمی در دقیقه ۴۹ و علیرضا نورمحمدی در دقیقه ۹۰+۳ گل‌های پرسپولیس را زدند.

پرسپولیس بعد از گل اول بازی هجومی را ارایه کرد و چند موقعیت گلزنی به دست آورد اما بازیکنان این تیم موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادند تا اینکه در دقیقه ۹۳ نورمحمدی مدافع پیش تاخته گل تساوی را زد و بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید تا سرخ‌پوشان در آستانه دربی حساس و مهم پایتخت برابر استقلال با یک امتیاز اصفهان را ترک کنند و خود را برای آن بازی مهم آماده کنند.

ذوب آهن نیز با این تساوی ۹ امتیازی شد تا چهارشنبه آینده به مصاف سامسونگ کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برود.

محمود رفعیی داور مسابقه به غلامرضا رضایی، محمد نصرتی و ابراهیم شکوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.
داور ماچادو بازیکن پرتعالی ذوب آهن را در دقیقه ۹۸ از میدان با نشان دادن کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.

*ترکیب پرسپولیس:
میثاق معمارزاده، محمد نصرتی، علیرضا نورمحمدی، سامان آقازمانی( از دقیقه ۴۶ غلامرضا رضایی)، ابراهیم شکوری، حسین بادامکی، محمد نوری، مازیار زارع، حمید علی‌عسگر و علی کریمی

سرمربی: حمید استیلی

*ترکیب ذوب آهن اصفهان:
شهاب گردان، سید محمد حسینی، فرشید طالبی، محمد صلصالی، حسین ماهینی، علی احمدی، ماچادو، بهنام صادقیان( از دقیقه ۵۰ محمد قاضی)، دسوزا(داود حقی)، کاسترو( از دقیقه ۹۴ حدادی‌فر) و اسماعیل فرهادی
سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده