مهمترین وظیفه تعاونگران ترویج وتوسعه فرهنگ تعاون در سطح شهرستان است
تاريخ ارسال خبر : 9 سپتامبر 2014 | ساعت 13:47 | کد خبر: 32051 | sv99 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز”  فرماندار عسلویه مهمترین وظیفه همکاران وتعاونگران را ترویج وتوسعه فرهنگ تعاون در سطح شهرستان عنوان کرد.اسماعیلی

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی ضمن خیرمقدم و تشکر از اعضاء ستاد پیرامون معرفی اعضای ستاد و مشخص نمودن سمتها گفت: امیدواریم  در کمیته های مورد نظر ضمن بحث و بررسی به برنامه ها و اهداف مورد نظردر هفته تعاون دست یابیم.

رئیس ستاد تعاون با تاکید برمتفاوت بودن برنامه ها وتخصصی بودن برنامه ها افزود: مهمترین وظیفه همکاران وتعاونگران ترویج وتوسعه فرهنگ تعاون در سطح شهرستان است که باید به طور شایسته و هدفمند برنامه ریزی و تدوین شود.

وی تاکید کرد: هفته تعاون فرصت بسیارخوبی است تا اقدامات صورت گرفته در خصوص اشتغال جوانان، تشکیل انواع تعاونیها و همچنین تعاونیهای فراگیر را اطلاع رسانی کرد.

اسماعیلی در ادامه از اعضای این ستاد خواست تا همانند سالهای کذشته و با استفاده مطلوب از ظرفیتها و امکانات، زمینه رشد و ترقی و توسعه بخش تعاون در شهرستان عسلویه فراهم شود.

فرماندار عسلویه مهمترین برنامه های هفته تعاون را تجلیل از جامعه کارگری و تعاونگران ، شناسایی و تجلیل از کار آفرینان برتر حوزه تعاون و جامعه کارگری ،تجلیل از شهدا و ایثار گران و برگزاری دوره های آموزشی تحکیم بنیان خانواده را از برنامه های امور اجتماعی در هفته تعاون اعلام کرد .انتهای پیام/م.ج


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ