- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آتش زدن قرآن نوعی اسلام ستیزی و خدمت به صهیونیسم است

عسلویه نیوز – پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ضمن محکوم کردن شدید فراخوان یک کشیش مسیحی برای آتش زدن قرآن در روز ۱۱ سپتامبر، خواستار محاکمه کشیش مورد نظر شده است.
در این بیانیه تاکید شده جشن قرآن سوزی به وسیله کشیش دیوانه و افراطی همزمان با ۱۱ سپتامبر درآمریکا اهانتی آشکار به امت اسلام و کلام آسمانی مورد احترام ادیان الهی است و آتش خشم میلیارد ها نفر از مسلمین جهان را برافروخته است. تصمیم کشیش افراطی مسیحی صهیونیست در راستای اسلام ستیزی و خدمت به صهیونیسم بوده و تهمتی ناروا به اسلام در برابر موج اسلام خواهی جهان قابل تفسیر است که از آمریکا به گوش می‌رسد.
در ادامه این بیانیه آمده است محاکمه کشیش افراطی صهیونیستی که برای به آتش کشیدن قرآن فراخوان داده است امری واجب و بر لزوم مسدود شدن کلیسای وی تاکید کرده‌ و یادآور شدند در غیر این صورت هر نوع اتفاقی در راستای این تصمیم شیطانی از سوی این کشیش آمریکایی رخ دهد مسئول مستقیمش دولت آمریکاست. و در پایان بسیجیان پیرو خط امام همصدا با مراجع عظام تقلید و ملت مسلمان ایران با محکوم کردن این اقدام وحشیانه و شیطانی ازمسلمانان جهان می‌خواهد نفرت و انزجار خود را از این اقدام اعلام کرده و به دولت آمریکا در رابطه با این حرکت قرون وسطایی هشدار دهند که درصورت عدم ممانعت از این اقدام کشیش مذکور، دولت آمریکا و شخص اوباما مسئول خواهند بود.
پایگاه مقاومت بسیج ابوالفضل(ع) گمرگ منطقه ویژه