- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

امام جمعه عسلویه: مسلمانان هتک حرمت به قرآن را به شدت محکوم می کنند

به گزارش عسلویه نیوز حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز عید فطر در مصلای عسلویه با تبریک عید فطر اظهار داشت: مسلمانان بعد از یک ماه بندگی و عبادت امروز را عید می‌کنند و این عید از بهترین اعیاد مسلمین است و باید استفاده معنوی لازم را ببریم.
وی افزود: بعد از یک ماه عبادت و راز و نیاز در روز عید باید وحدت را گسترش دهیم و کدورت‌ها را کنار بگذاریم و همه باید به دیدن هم برویم و نباید کینه‌ها را نگه داریم و کسی پیروز است که بتواند ایمان خود را افزایش دهد و کینه و نفرت را دور بریزد.
امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: این جمعیت عظیم که برای نماز عید سعید فطر جمع شده‌اند، بسیار ارزشمند هستند و نشان دهنده وحدت حاکم در بین مردم است و باید این وحدت و همدلی را حفظ کنیم.
گنجی در ادامه به تهدیداتی که اخیرا توسط کلیساهای آمریکا برای آتش زدن قرآن صورت گرفته تصریح کرد: دولت آمریکا و شخص اوباما باید از این اقدامات بسیار زشت جلوگیری کنند و نباید اجازه دهند که توهینی به کتاب مقدس ما مسلمانان صورت گیرد.
وی ادامه داد: اگر هتک حرمتی به قرآن صورت گیرد مسلمانان به شدت آن را محکوم و اجازه نمی‌دهند که به بهانه ۱۱ سپتامبر به کتاب مقدس ما توهین شود.
امام جمعه عسلویه یادآور شد: کشورهای اسلامی باید تلاش کنند و با اتحاد و همدلی اجازه ندهند که کسی یا کسانی جرئت حتی تهدید مقدسات ما را داشته باشند و بدون شک اتحاد مسلمانان مهم‌ترین مسئله در شرایط کنونی است.
گنجی در ادامه به لزوم وحدت مسئولان بویژه مسئولان ارشد نظام اشاره کرد و گفت: سران سه قوه و سایر مسئولان ارشد باید از ولایت فقیه تبعیت کنند و نباید خدشه‌ای به وحدت وارد کنند و باید کاری کنند که کشور در مسیر پیشرفت و توسعه به حرکت خود ادامه دهد.
وی در پایان با تقدیر از مردم مسلمان عسلویه به دلیل اکرام نیازمندان در ایام ماه رمضان بیان داشت: اکرام ایتام بسیار ارزشمند و زیباست و مردم عسلویه در ایام ماه رمضان عملکرد خوبی در این زمینه داشتند و مسئولان منطقه به ویژه بخشدار و مدیران منطقه ویژه نیز تلاش خوبی در این زمینه از خود