بسیج کارگری از منسجم‌ترین تشکل‌های کارگری در جهان است
تاريخ ارسال خبر : 11 سپتامبر 2013 | ساعت 13:53 | کد خبر: 28313 | sv134 | چاپ این مطلب

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) عسلویه گفت: مجموعه بسیج کارگری از منسجم‌ترین تشکل‌های کارگری در جهان است.خلیل رفعتی
به گزارش “عسلویه نیوز” خلیل رفعتی صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده پایگاه نبی‌اکرم (ص) شرکت آریا ساسول اظهار داشت: کارگران همواره در تمام صحنه‌ها حضور پررنگ و ارزشی داشتند و بسیج کارگری از منسجم‌ترین تشکل‌های کارگری در جهان است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای دفاع از ارزش‌ها و معنویات تلاش کرده‌اند و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر بسیجیان هستیم.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) عسلویه افزود: حرکت در مسیر ولایت و تلاش برای رشد و بالندگی ایران اسلامی از مهم‌ترین اولویت‌های بسیج است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی از تشکیل کارگروه‌های تخصصی و عمومی در رده‌های بسیج خبر داد و تصریح کرد: این امر مهم در راستای پیشرفت بسیج و موفقیت‌های آن در شهرستان عسلویه است.

فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان عسلویه عنوان کرد: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و عمومی منطبق با منویات مقام معظم رهبری و اهداف ابلاغی و پیگیری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پایتخت انژری کشور در حوزه بسیج کارگری با همت بسیجیان متعهد، ایثارگر، جهادگر و متخصص می‌توان حوزه و پایگاه را در سطح بالایی ارتقا داد.

وی در ادامه به نقش موثر بسیجیان دلاور و سپاهیان سلحشور در سطح شهرستان عسلویه اشاره کرد و گفت: نمونه بارز آن را در کشف و ضبط کالای قاچاق در چند روز اخیر در سطح شهرستان عسلویه می‌توان نام برد که مجموعه بسیج و سپاه در راستای مقابله با کالای قاچاق حضور چشمگیر و فعالی دارند.

گفتنی است، در این آیین، محمدجواد داوودی به عنوان سرپرست جدید پایگاه مقاومت نبی‌اکرم (ص) شرکت آریا ساسول معرفی شد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ