- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مسئولان نشستن در کنار کارگران را کسر شأن ندانند

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین نباید نشستن در کنار کارگران را کسر شان بدانند. [1]


به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد صبح امروز در نشست با جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان دشتستان اظهار داشت: مردم شهرستان دشتستان مردمی سخت‌کوش و تلاشگر هستند و با تمام توان برای توسعه زیرساخت‌های منطقه و ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فرصت‌ها و لحظات مسئولیت غنیمت و نعمتی است که در بازه‌ای از زمان در اختیار داریم و باید با تمام توان برای خدمت به مردم و رفع مشکلات و دغدغه‌های ایشان تلاش کنیم و نباید لحظه‌ای را در این مسیر از دست دهیم.

موسوی‌نژاد با تاکید بر ضرورت تعامل میان مردم و مسئولان بیان داشت: اعتقاد دارم با تعامل مردم و مسئولان به تمامی دغدغه‌ها و خواسته‌های مردمی می‌توان جامه عمل پوشاند و مسئولان باید زمینه را برای این هدف هموار کنند.

وی با اشاره به اهمیت نقش شوراهای اسلامی در حل مشکلات مردم مناطق مختلف، اضافه کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و بررسی مشکلات و برقراری تعاملات سازنده با مسئولان زمینه‌ساز حل مشکلات و دغدغه‌های مردم شوند.

این مسئول اذعان داشت: مسئولان باید به سمت شناسایی ضرورت‌های زندگی مردم و جامعه حرکت کنند و رفع مشکلات وظیفه مهمی است که بر دوش مسئولان است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مسئولیت در جامعه اسلامی مقام و منزلت برای افراد به وجود نمی‌آورد، بلکه جایگاهی است که باید از آن برای خدمت به مردم بیشتر به مردم و نوکری ایشان است.

موسوی‌نژاد توجه به اقشار مردم را یکی از اولویت‌های اساسی خود در جایگاه نمایندگی مردم دانست و افزود: از ابتدای دوره نمایندگی توجه خاصی به کارگران و اقشار محروم جامعه داشته‌ام و از تمام توان خویش برای احقاق حقوق ایشان بهره برده‌ام.

وی تصریح کرد: در نظام اسلامی همه مسئولان خدمتگذار و نوکر مردم هستند و  نماینده مجلس، استاندار، فرماندار، وزیر و …هیچ تفاوتی با مردم ندارند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان باید سیره امام علی (ع) را الگوی خویش قرار دهند، بیان داشت: امام علی (ع) هیچ گاه بیت‌المال را صرف خود نکردند و حقوق ویژه‌ای از بیت‌المال برای خود قائل نشدند.

موسوی‌نژاد گفت: بعضی اوقات تشریفات ناپسند و زشتی را شاهد هستیم که میراث و بقایای شوم رژیم پهلوی و نظام شاهنشاهی بوده و این فرهنگ باید از بین مسئولان برچیده شود.

وی ادامه داد: مسئولان باید همواره خود را در میان مردم و در کنار ایشان ببینند و هیچ وقت نباید خود را در حلقه‌ای محسور کرده و از مردم جدا بدانند.

این نماینده مجلس بیان کرد: حق مردم است که به وکیل خود مراجعه کنند، کجای اسلام و قانون اساسی آمده که وقتی مردمی که حق آنها ضایع شده برای رفع مشکل خود به پناهگاهی مراجعه می‌کنند باید با آنها برخورد شود.

موسوی‌نژاد گفت: مسئولان نباید نشستن در کنار کارگران را برای خود کسر شان بدانند و مسئول باید در کنار کارگر نشسته و مشکل او را شنیده و حل کنند.