- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار آبخیزداری به استان بوشهر

مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر از تخصیص یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار آبخیزداری به استان بوشهر خبر داد. [1]


به گزارش “عسلویه نیوز” هوشنگ شریفی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ترک تشریفات طرح آبخیزداری جم خبر داد و اظهار داشت: ترک تشریفات طرح آبخیزداری شهرستان جم و ریز توسط وزیر محترم جهاد کشاورزی امضاء و عملیات اجرایی آن توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء به زودی آغاز خواهد شد.

وی افزود: این طرح از مصوبات سفر دوم ریاست محترم جمهور در استان بوده که بالغ بر ۶۱۰ میلیارد ریال اعتبار به این طرح تعلق گرفته شده و کلنگ‌زنی آن به زودی شروع می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این طرح به واسطه پیگیری‌های جدی استاندار بوشهر و حجت‌الاسلام احمدی نماینده کنگان، دیر و جم به مرحله اجرا رسیده است.

شریفی تصریح کرد: سدهایی که برای آبخیزداری استان ساخته شده باعث تقویت سفره‌های زیرزمینی می‌شود و تحولی عظیم در بحث کشاورزی جم و ریز ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: امسال بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال اعتبارات برای بحث آبخیزداری در استان تخصیص داده شده که امیدوار هستیم با تلاش همه مسئولان به موفقیت لازم برسیم.

مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر اضافه کرد: اعتبار مصوبات دولت نهم و دهم ۹۵ درصد کل اعتباراتی است که از اول انقلاب تا کنون تصویب شده است و این امر موجبات رشد و پیشرفت قابل قبولی در حوزه منابع طبیعی در سطح استان شده است.

شریفی گفت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و ارتقای منابع طبیعی استان استفاده می‌کنیم و انتظار داریم تمام مسئولان در این مسیر همکاری کنند.