- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

معاون اداری مالی اداره کل ارشاد بوشهر منصوب شد

روز یکشنبه ۲۰ شهریور ماه طی حکمی از طرف مدیر کل ارشاد بوشهر عبدالامیر قاسمی به عنوان معاون اداری مالی ارشاد بوشهر منصوب شد

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از روابط عمومی ارشاد بوشهر، دکتر محمدی گفت: امیدواریم با ورود معاون اداری مالی جدید شاهد تحولات خوبی در عرصه مالی اداره کل ارشاد باشیم و با رایزنی هایی که وی با بخش های متعدد انجام می دهد در تحقق اهداف مالی اداره کل موثر باشد.

مدیر کل ارشاد افزود: با عنایت به اینکه تجارب معاون جدید در شهرداری بوشهر بر هیچ پوشیده نیست این امر پلی باشد بین ارشاد و شهرداری در راستای شکل گیری و تحقق فعالیت های فی مابین، که امیدوارم منشاء خیر و برکات متعدد در عرصه فرهنگ و هنر گردد.

در این نشست که با حضور کارکنان اداره کل ارشاد و شهرداری بوشهر صورت گرفت، مهندس توسلی شهردار بوشهر طی سخنانی پیرامون فرهنگ غنی بوشهر گفت: هر کسی نمی تواند بدون مطالعه در خصوص فرهنگ محله خود یا شهر بوشهر سخن بگوید، شهر ما اجتماع فرهنگ هاست و به آن افتخار می کنیم وی گفت: قبل از اینکه ذات بوشهر تجاری باشد فرهنگی بوده است. و همین امر مسوولیت مسوولان فرهنگی را سنگین تر می کند.

مهندس توسلی در بخشی از سخنان خود از حمایت به جد از مطبوعات بوشهری سخن گفت: و از این رسانه به عنوان یک رکن آگاهی بخش یاد کرد و تصریح کرد: حمایت ما به جناح یا گروه خاصی مرتبط نیست و مشمول همه ی اهالی مطبوعات خواهد بود.

در پایان این نشست حکم معاون اداری مالی اداره کل ارشاد بوشهر از طرف دکتر محمدی مدیر کل آن اداره به عبدالامیر قاسمی تقدیم شد.

شایان ذکر است عبدالامیر قاسمی سالها در سمت ذیحسابی و امور مالی شهرداری بوشهر فعالیت داشته است.

Bookmark and Share [1]