- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

نگاه مسئولان به ورزش دشتستان تبعیض‌آمیز است

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مسئولان به ورزش دشتستان تبعیض‌آمیز است. [1]


به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در آیین تجلیل از عبدالرضا کریمی‌زاده مدال‌آور دشتستانی، کسب افتخار توسط مدال‌آوران پارالمپیکی جمهوری اسلامی را تبریک گفت و اظهار داشت: موفقیت کریمی‌زاده در کسب مدال برنز مسابقات پارالمپیک لندن رشته فوتبال هفت نفره در قالب کاروان دلوار موجب شادی هموطنان و به اهتزاز درآمدن پرچم کشور شد که امری بسیار ارزشمند است.

وی افزود: حضور افرادی مثل کریمی‌زاده در المپیک نشان از نخبگی و توان بالای ورزشکاران دشتستان در عرصه‌های مختلف است و باید توجه بیشتری به ورزشکاران کنیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: جوانانی مانند کریم‌زاده در دشتستان کم نیستند و باید شناسایی و مورد حمایت لازم قرار گیرند.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: حمایت از ورزشکاران وظیفه‌ای سنگین است که مسئولان بر عهده دارند و قطعا مسئولان استان و شهرستان باید نگاه خاصی به دشتستان داشته باشند و با اختصاص اعتبارات کارآمد به این شهرستان زمینه توسعه ورزش دشتستان را فراهم آورند.

وی با انتقاد از نگاه تبعیض‌آمیز مسئولان به ورزش دشتستان بیان کرد: این نگاه تبعیض‌آمیز موجبات پسرفت ورزش دشتستان شده و امیدوار هستیم با رفع این نگاه توسط مسئولان ورزش، دشتستان و شهرستان‌های دیگر پیشرفت کنند و این وضعیت کنونی بهبود پیدا کند.

موسوی‌نژاد یادآور شد: دشتستان استعدادهای بی‌شمار ورزشی دارد و قطعا این آخرین مدال المپیک توسط دشتستانی‌ها نیست و روزبه‌روز باید شاهد رشد بیشتر و بهتر باشیم.

وی اذعان داشت: کریمی‌زاده نام اسلام را در لندن بلند کرد و ورزش دشتستان را به جهان معرفی کرد که ارزش والایی دارد.

در این آیین که با حضور گسترده مردم برگزار شد از عبدالرضا کریمی‌زاده تقدیر شد.