- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اعلام انزجار مردم آبپخش نسبت به اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص)

مردم آبپخش با برپایی راهپیمایی باشکوه نسبت به اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص) اعلام انزجار کردند.

خبرگزاری فارس: اعلام انزجار مردم آبپخش نسبت به اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص)

به گزارش “عسلویه نیوز”  مردم مؤمن و انقلابی آبپخش بعد از خطبه‌های نماز جمعه در اعتراض به انتشار فیلم موهن آمریکایی اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر اسلام (ص) راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی که با حضور گسترده و کم‌نظیر مردم برگزار شد، مرد و زن و پیر و جوان شرکت کردند و شعارهایی بر ضد عوامل و حامیان این فیلم توهین‌آمیز سر دادند.

«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «الله اکبر»، «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، حضرت صاحب ‌زمان (عج) صاحب عزاست امروز» و … از جمله شعارهای مردم در این راهپیمایی بود.

یکی از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین و بهترین دین در بین تمام ادیان است و اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص) قابل تحمل نیست.

حسین هدایت افزود: امروز تمام مسلمانان جهان باید در برابر این اقدامات بپاخیزند و عوامل این حادثه را محکوم کنند.

بخشدار آبپخش نیز که در جمع راهپیمایان حضور داشت گفت: دشمنان در سال‌های اخیر به بن‌بست و استیصال رسیده‌اند و انتشار این فیلم نشان‌دهنده اوج درماندگی آنها است.

احمد خرم‌روز افزود: اهانت به پیامبر اسلام(ص) در واقع اهانت به همه پیامبران و اهانت به ادیان الهی است و تمام مسلمانان و پیروان ادیان الهی باید این اقدامات را محکوم کنند.

یک فرهنگی شرکت‌کننده در این راهپیمایی نیز اظهار داشت: شکست‌های پی در پی استکبار در برابر مسلمانان از مهم‌ترین دلایل این توهین است.

کرامت الهی تصریح کرد: وحدت و همدلی مسلمانان باید بیشتر شود تا دشمنان جرأت جسارت به مسلمانان را نداشته باشند.

در این آیین، قطعنامه راهپیمایی قرائت شد و راهپیمایان با ندای «الله اکبر» مفاد قطعنامه را مورد تأیید قرار دادند.