- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

انجام طرح‌های ترافیکی شهرهای عسلویه و نخل تقی در آستانه بازگشایی مدارس

“عسلویه نیوز” رئیس پلیس راهور شهرستان عسلویه خبر دادانجام طرح‌های ترافیکی شهر های عسلویه و نخل تقی در آستانه بازگشایی مدارسرئیس پلیس راهور شهرستان عسلویه از انجام طرح‌های ترافیکی شهر های عسلویه ونخل تقی در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.راهور [1]

به گزارش “عسلویه نیوز”  محمد عباسی در نشست با مدیران آموزش و پرورش عسلویه اظهار داشت: رعایت فرهنگ راهنمایی و رانندگی در تمام ایام سال لازم است و به ویژه این مسئله در ایام بازگشایی مدارس ضروری بیشتری پیدا می‌کند.

وی افزود: پلیس راهور شهرستان عسلویه برنامه‌ریزی مناسبی برای بهبود وضعیت شهر در این ایام انجام داده و امیدواریم با همکاری شهرداری و سایر دستگاه‌ها به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس پلیس راهور شهرستان عسلویه از انجام طرح‌های ترافیکی شهر های عسلویه و نخل تقی در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس با همکاری آموزش و پرورش شهرستان عسلویه تمهیداتی برای اجرای طرح‌های ترافیکی اندیشیده شده است.

عباسی از عزم جدی مجموعه پلیس راهور شهرستان عسلویه برای تدارک برنامه‌های خاص برای شروع سال تحصیلی در شهرستان عسلویه خبر داد.

رئیس پلیس راهور شهرستان عسلویه یادآور شد: برنامه‌هایی از قبیل ترافیک، خط کشی معابر دانش‌آموزی، نصب علائم و چراغ‌های مربوطه در نزدیک مدارس انجام شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان عسلویه نیز بیان کرد: با توجه به ظرفیتی که در آموزش و پرورش داریم، می‌توانیم در بین دانش‌آموزان فرهنگ‌سازی کنیم.

عبدالمهدی شریف‌نژاد گفت: یکی از این برنامه‌ها اجرای طرح همیار پلیس است که امیدواریم با موفقیت اجرایی شود. وی در ادامه از مجموعه پلیس راهور در خواست کرد در موضوع نظارت بر سرویس‌های دانش‌آموزان شهری و روستا مرکزی با این اداره همکاری کنند.