پرچم سبز حرم مطهر رضوی در بلندترین نقطه عسلویه برافراشته شد
تاريخ ارسال خبر : 17 سپتامبر 2013 | ساعت 11:47 | کد خبر: 28369 | sv129 | چاپ این مطلب

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، پرچم سبز حرم مطهر رضوی در بلندترین نقطه عسلویه برافراشته شد.پرچم سبز حرم
به گزارش”عسلویه نیوز” شب گذشته در آیینی با حضور مردم و مسئولان، پرچم سبز حرم مطهر رضوی در طبقه ۱۵ ساختمان شهید تندگویان منطقه ویژه پارس جنوبی به اهتزاز درآمد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی در این مراسم اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره به ائمه اطهار (ع) و به‌ویژه به امام هشتم ارادتی خاص دارند.

مسعود نصوری افزود: وجود بارگاه و حرم مطهر رضوی در کشورمان یکی از برکات خداوند است که نصیب ایران اسلامی شده است و امیدوار هستیم که نهایت بهره معنوی را از این مهم ببریم.

وی ادامه داد: استقبال مردم در مناطق مختلف استان از خدام رضوی بسیار ارزشمند و قابل توجه بود و در دهه کرامت نیز شاهد اجرای برنامه‌های بسیار ارزنده‌ای در این استان بودیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی تصریح کرد: کارکنان و جهادگران ایران اسلامی در منطقه ویژه پارس در سایه توجهات ولی عصر (عج) با توکل و توسل جویی به امام رئوف امام رضا (ع) در حال کار، تلاش و کوشش هستند.

نصوری یادآور شد: باید نسبت به تعظیم شعائر مذهبی در منطقه اهتمام ورزیم و امیدوار هستیم با توسل به ائمه اطهار (ع) بتوانیم در مسیر رشد و بالندگی نظام اسلامی گام برداریم.


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "پرچم سبز حرم مطهر رضوی در بلندترین نقطه عسلویه برافراشته شد"

  1. مجتبی تاجیک ازچاه مبارک گفت:

    کار بسیار نیکو و شایسته ایی است توصیه می شود پرچم مطهر در روستاها نیز وارد شود تا کسانی که توان مشرف شدن به حرم ملکوتی آقا را ندارند ضمن تبرک گرفتن ، حاجت خود را از آقا بگیرند.

ارسال یک پاسخ