دانشگاه، خواسته جوانان اهل بنک
تاريخ ارسال خبر : 17 سپتامبر 2013 | ساعت 11:57 | کد خبر: 28372 | sv89 | چاپ این مطلب

رئیس شورای اسلامی شهر ساحلی بنک بر لزوم راه‌اندازی دانشگاه در شهر ساحلی بنک تاکید کرد.

به گزارش «عسلویه نیوز»، علی هوشیار شامگاه یکشنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر ساحلی بنک با شهردار این شهر اظهار داشت: مردم نیازمند بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند و باید نسبت به بهبود خدمات‌رسانی به مردم همت کنیم.

رئیس محترم شورای اسلامی شهر با تقدیر از اعضای شورا، از تمامی پرسنل و واحدهای شهرداری تشکر و قدردانی کرد و از خدمات شهردار تلاشگر نیز به خاطر زحمات ارزنده تجلیل کرد.

وی در ادامه از محمد اندیک عضو سومین دوره شورای اسلامی که در طول ۶ سال گذشته با سایر اعضا همدل و همراه بودند تشکر و خواستار ادامه همکاری وی شد.

هوشیار مطالبی در ارتباط با همدلی و همکاری پرسنل شهرداری با همدیگر به منظور پیشبرد کارها بیان کرد و خواستار اتحاد و پایبندی به قوانین شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساحلی بنک بر لزوم راه‌اندازی دانشگاه در شهر ساحلی بنک تاکید کرد و یادآور شد: جوانان این شهر نیازمند توسعه مراکز آموزش عالی و ایجاد دانشگاه هستند و شورای شهر از این مهم استقبال می‌کند.

هوشیار با اشاره به موقعیت خاص بنک و نقش مردم این خطه در شکل‌گیری انقلاب و در سه دهه عزت و سربلندی ایران اسلامی افزود: مطالبات مردم را با جدیت تمام پیگیری خواهم کرد.

وی با اشاره به پتانسیل عالی شهر بنک از حیث داشتن ساحل زیبا و زمینه‌های متعدد گردشگری خواستار گسترش ساحل‌سازی در این شهر شد.

رئیس شورای اسلامی بنک با اشاره به اهمیت بهبود وضعیت بهداشتی بنک اظهار داشت: امکانات و تجهیزات بهداشتی شهر ساحلی بنک متناسب با جمعیت این شهر توسعه نیافته است و نیازمند توجه بیشتری هستیم.

وی خواستار افتتاح داروخانه مستقل در بنک شد و افزود: راه‌اندازی داروخانه مستقل و نیز آزمایشگاه برای شهر بنک ضروری است و امیدوار هستیم مسئولان در این مسیر همت داشته باشند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ