اعلام زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان-پرسپولیس
تاريخ ارسال خبر : 17 سپتامبر 2013 | ساعت 13:06 | کد خبر: 28380 | sv68 | چاپ این مطلب

 بلیت فروشی جایگاه هواداران سپاهان از فردا و جایگاه هواداران پرسپولیس از روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود.سپاهان وپرسپولیس
به نقل از سایت رسمی باشگاه سپاهان، بلیت فروشی جایگاه سپاهانی ها برای حضور در دیدار مقابل پرسپولیس چهارشنبه و پنجشنبه انجام می شود. طبق هماهنگی های به عمل آمده دفتر کانون هواداران سپاهان ( واقع در پل فلزی – خیابان حکیم نظامی – نرسیده به چهارراه حکیم نظامی) و همین طور فروشگاه سپاهان واقع در ارگ جهان نما (میدان امام حسین) در روز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر و در روز پنجشنبه ۲۸ شهریورماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر انجام می‌شود.

گفتنی است مکان های ذکر شده فقط به جایگاه سپاهانی ها اختصاص دارد. همچنین بلیت های مربوط به تیم پرسپولیس ساعت ۹ صبح روزهای پنج شنبه و جمعه در ورزشگاه های پیروزی و تختی به فروش می رسد. فقط ۱۰درصد ورزشگاه به تعداد ۱۰۰۰ بلیت در اختیار پرسپولیسی ها قرار می گیرد.

طبق هماهنگی های به عمل آمده هیچ گونه بلیت فروشی در روز بازی در ورزشگاه فولادشهر انجام نمی شود و هواداران قبل از حضور در فولاد شهر نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.

گفتنی است دیدار تیم های فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس تهران روز جمعه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود. درب ورزشگاه از ساعت ۱۷ به روی تماشاگران باز می شود.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ