ارائه وام شهریه به دانشجویان استان بوشهر
تاريخ ارسال خبر : 17 سپتامبر 2013 | ساعت 15:10 | کد خبر: 28388 | sv65 | چاپ این مطلب

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان بوشهر از ارائه وام شهریه به دانشجویان استان بوشهر خبر داد.
به گزارش “عسلویه نیوز” غلامرضا پاساد پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح شعبه آبپخش بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذر ماه ۱۳۸۶ با سرمایه‌ای بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان فعالیت خود را در سراسر کشور شروع کرد.

وی افزود: سرمایه اولیه این بانک با مشارکت ۱۱ بانک ملی، ملت، سپه، صادرات، توسعه صادرات، صنعت و معدن، مسکن، کشاورزی و رفاه و … تامین شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر خاطرنشان کرد: اهداف اصلی این بانک اهدای تسهیلات قرض‌الحسنه بدون سود برای قشر مستضعف و کم‌درآمد جامعه است.

پاساد با تاکید بر اینکه تمامی خدمات بانکی به شهروندان توسط شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تمامی حوزه‌های فعالیت ارائه می‌شود، بیان داشت: این بانک در حالی کلیه عملیات بانکی انجام می‌دهد که نه سود می‌گیرد و نه سود می‌دهد و چیزی نیز به‌نام سپرده در این بانک نداریم.

وی اضافه کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سرمایه دولتی ندارد و منابع مردمی و افراد نیکوکار و خیرخواه جامعه منابع مورد نیاز برای ارائه خدمات توسط این بانک را تامین می‌کنند.

این مسئول اذعان داشت: مدیریت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان بوشهر در سال‌های اخیر موفقیت‌ها و افتخارات ارزشمندی برای استان بوشهر کسب کرده و این توفیقات در سایه تلاش و مشارکت همه کارکنان و مردم استان بوشهر حاصل شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر عنوان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان بوشهر در سال ۸۹ موفق به کسب رتبه چهارم استان‌های کشور و در سال ۹۰ موفق به کسب رتبه دوم استان‌های کشور شد.

پاساد ابراز داشت: سرعت و دقت در ارائه خدمات از ویژگی‌های برجسته بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است و در این زمینه شاهد صدور آنی کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و افتتاح حساب برای شهروندان استان بوشهر در تمامی شعب این بانک هستیم.

وی افزود: در بحث کشاورزی آماده ارائه تسهیلات و وام به کشاورزان هستیم که داشتن حساب بانکی فعال دارای معدل از شرایط دریافت این تسهیلات است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان بوشهر گفت: شعبه آبپخش بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یازدهمین شعبه این بانک در استان بوشهر است و امیدواریم شاهد گسترش روزافزون فعالیت‌های این بانک در آبپخش باشیم.

پاساد اظهار داشت: ارائه تسهیلات بانکی با سود چهار درصد به کارکنان نهادها و ارگان‌های دولتی از طریق مشارکت ادارات در بانک از رویکردهایی است که در استان بوشهر شاهد آن هستیم و هم‌اکنون برخی از دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: ارائه تسهیلات شهریه به دانشجویان از اقدامات ارزشمند این بانک است و دانشجویان با داشتن معرفی نامه دانشگاه می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ