- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

آئین تودیع و معارفه معاونین فرمانداری عسلویه برگزار شد

“عسلویه نیوز” با حضور سید اسماعیل موسوی مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر در شورای اداری شهرستان عسلویه آئین تودیع و معارفه معاونین فرماندار برگزار شد.تودیع و معارفه [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز”  در این جلسه سید اسماعیل موسوی مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به مدعوین در جلسه اظهار داشت: دوران هشت ساله دفاع مقدس مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم بوده است.

وی افزود: دفاع مقدس ما در زمینه های مختلف سیاسی نظامی اجتماعی و فرهنگی توانست معادلات جهانی را برهم زند و تمام تحلیل های استکبار را نقش بر آب سازد و غرور و سرافزاری را در نسل های آینده برجای خواهد گذاشت.

مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به عمل جراحی رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: بعد از انجام عمل جراحی اشتیاق ملت ایران و التزام آنها به ولایت فقیه یکبار دیگر هویدا شد و ملت ایران نشان داد  همواره پشتیبان ولایت فقیه و رهبری هستند و از خداوند منان برای ایشان شفای عاجل مسئلت می نمائیم.

موسوی به عملکرد یکساله دولت و تبیین آن درهفته دولت اشاره و ازهان داشت: درهفته دولت شاهد خدمات دولت و تدبیر امید درسطح استان شامل ۴۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان بودیم که یا به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن کلید خورده است تا مردم از این خدمات بهره مند شوند.

وی افزود: تمام کارهای صورت گرفته درسطح استان تبیین عملکرد نظام جمهوری اسلامی است و همه مدیران قدیم و جدید در این افتخار سهیم هستند.

وی افزود: همه خدمات صورت گرفته درهفته دولت تنها گوشه ای از عملکرد دولت تدبیر و امید در دوره یکساله بوده است که قطعا درسال های آتی نمایان تر خواهد شد.

مدیرکل سیاسی استانداری به اصلی ترین شاخص موجود در حوزه امنیت اشاره و اظهار داشت: آرامشی که در بدنه جامعه وجود دارد برگرفته از قوای سه گانه است و با اقدامات تحسین برانگیز خود این آرامش را به دولت تدبیر و امید وبرای جامعه منتهی ساخت.

وی افزود: درهفته دولت سه عنصر مهم وجود داشت اول اینکه پاسداشت ارزش ها و تحکیم خجسته ملت و دولت بود که خوشبختانه به نحو شایسته ای از سوی مسئولین در سطح استان صورت گرفت و عنصر دوم که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود ارائه عملکرد و خدمات یکسال گذشته دولت نسبت به مردم بود که تمام مردم این خدمات را به چشم دیدند و اصلی ترین عنصری که مورد تاکید استاندار قرارگرفته توجه به مطالبات و خواسته های مردم در نشست های عمومی و دیدارهای مردمی بود.

در ادامه مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر به آیین توزیع و معارفه معاونین فرماندار اشاره کرد و افزود: باپیگیری های صورت گرفته توسط فرماندار شهرستان عسلویه توانست حوزه خود را ازیک معاون به دو معاون آنهم بدلیل شرایط خاص و استراتژیک منطقه ارتقاء دهد و این می تواند نویدبخش روزهای درخشانی دراین شهرستان باشد که مشارکت و همراهی شوراها و دهیاران بخصوص حوزه صنعت نفت با مدیران وزارت کشور بیش از گذشته را می طلبد.

درپایان آقایان علی رحمانی به سمت معاون عمران و برنامه ریزی و ضمن قدردانی از زحمات سید عبدالحسین رضوی زاده معاون سابق فرماندار محسن بهادری را به سمت معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری منصوب شدند.انتهای پیام/م.ج