- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حمایت و تقویت صندوق تامین مالی روستایی پست بانک

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه برحمایت وتقویت  صندوق تأمین مالی خرد روستائی تاکید نمود.پست بانک [1]

حسن اسماعیلی در مراسم معارفه رئیس جدید پست بانک شهرستان عسلویه که با حضور مدیرکل پست بانک استان بوشهر  و بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مسئولین پست بانک بر اهمیت همکاری بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی با پست بانک تأکید نمود.

وی رمز موفقیت پست بانک راخدمت‌رسانی به روستائیان و گسترش خدمات متنوع آن در این مناطق دانست وبا ضروری خواندن انتقال حساب‌های دهیاری‌ها به دفاترخدمات بانکی ، برحمایت وتقویت  صندوق تأمین مالی خرد روستائی تاکیدنمود.

احمد فرحمند مدیر پست بانک استان بوشهر نیز با تاکید بر شاخصه های مهمی که بعنوان پتانسیلهای بالقوه در این شهرستان وجود دارد از مدیریت جدید خواست که با توجه به این شاخصه ها نسبت به تجهیز امکانات در این دفاتر و جلب رضایت مردمی تلاش نماید.

رئیس پیشین پست بانک شهرستان عسلویه نیز ضمن ارائه گزارشی از میزان منابع و درآمد، درصد تحقق هدف سپرده‌ای، نیروی انسانی، نحوه اطلاع‌رسانی و بازاریابی خدمات بانک و چگونگی فعالیت دفاترخدمات بانکی از تمامی کارکنان به جهت همدلی و همکاری در دوران مسئولیتش قدردانی کرد و برای رئیس جدیدشهرستان آرزوی توفیق نمود.

در پایان این مراسم با اهدا، لوح تقدیر از زحمات چند ساله آقای کامران رضایی تجلیل  و طی حکمی آقای عادل شجاع زاده بعنوان مدیر پست بانک شهرستان عسلویه منصوب شد.انتهای پیام/م.ج