برگزاری ۱۱۴ برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سپاه عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 16 سپتامبر 2016 | ساعت 13:41 | کد خبر: 35497 | sv249 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز”جانشین فرماندهی سپاه عسلویه از برگزاری ۱۱۴ برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سپاه عسلویه خبر داد. %d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%af%d9%81%d8%a7%d8%b9-%d9%85%d9%82%d8%af%d8%b3

به گزارش “عسلویه نیوز” حسین تمیمی‌نیا بعد از ظهر امروز در سومین جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاور مردان و شیر زنان عرصه صبر و نبرد و استقامت است که از خود حماسه ماندگار و جاویدی را برجا گذاشته‌اند.

جانشین فرماندهی سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه افزود: اینک ما مانده‌ایم و آن عشق و شور و ایثار و باید بگوییم که راز سربلندی هشت فصل سرخ را مدیون جانفشانی‌های آن عزیزان بود که عامل ماندگاری و جاودانگی اسلام و ایران اسلامی بود.

وی گفت: بی شک رمز این هر موفقیت همان مقاومت درجه شهادت طلبی است که در دل جهان پاک نهاد و نیکو سرشت این انقلاب است.

جانشین فرمانده سپاه عسلویه اظهار داشت: این سپاه با همت تلاش نهادهای انقلابی و اقشار مختلف صنعتی در راستای فرامین مقام معظم رهبری تکریم رزمندگان و تجلیل از مقام شهیدان تعداد ۱۱۴ عنوان برنامه را برنامه‌ریزی کرده است.

وی گفت: اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس شامل برگزاری همایش حافظان قرآن و محفل انس با قرآن و حضور گسترده در رژه حماسی ۳۱ شهریور برگزاری دوره‌های أموزشی هسته‌ای امر به معروف، نمایشگاه عکس دفاع مقدس تا اقتصاد مقاومتی، نمایشگاه دفاع مقدس در فضای مجازی، زنگ بازگشایی مدارس، نهضت روشنگری و ویزیت رایگان و مانور پدافند غیر عامل و برگزاری دوره خبرنگاران بسیج است./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ