طرح روستامرکزی با کیفیت مطلوب در عسلویه اجرایی می‌شود
تاريخ ارسال خبر : 16 سپتامبر 2016 | ساعت 13:49 | کد خبر: 35502 | sv310 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه گفت: طرح روستامرکزی با کیفیت مطلوب در عسلویه اجرایی می‌شود.نادری

به گزارش”عسلویه نیوز” عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان عسلویه که با موضوع هماهنگی به منظور بازگشایی مدارس تشکیل شد ضمن تبریک ایام بازگشایی مدارس اظهار داشت: اوایل مهر ماه به واسطه حضور دانش‌آموزان در مدارس روزهای تلاش کوشش و سرزندگی است.

وی با بیان اینکه ابتدای مهر ماه و بازگشایی مدارس آغاز فصل تلاش و کوشش است افزود: باید نهایت بهره را از اوقات درس و تعلیم و تربیت ببریم و آینده‌سازان ایران اسلامی را در مسیر پیشرفت قرار دهیم.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در شهرستان ما یک دستگاه بزرگ با ۵۰۰ الی ۶۰۰ نفر نیروی انسانی است که در تمام سطح شهرستان پراکنده است که ضروری است تمام شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و دستگاه‌های خدماتی و سایر دستگاه‌ها این اداره را در انجام وظایف یاری کنند.

نادری در ادامه لازمه رشد توسعه در آموزش و پرورش را تغییر نگاه تک تک افراد جامعه به آموزش پرورش دانست و افزود: پرداختن به مسائل آموزش و پرورش به طور کامل مجال ویژه‌ای مانند شورای آموزش و پرورش را می‌طلبد.

رئیس شورای ترافیک شهرستان عسلویه یادآور شد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با هماهنگی پلیس راهور نسبت به خط کشی و نصب علائم مقابل مدارس اقدام کنند.

فرماندار عسلویه در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح شهرستان نصب به زیبا سازی اطراف مدارس اقدام کنند.

نادری در پایان خواستار مشخص شدن هر چه سریع‌تر وضعیت اجرای طرح روستا مرکزی شد و گفت: سرویس‌هایی برای انتقال دانش‌آموزان روستایی به مدارس به
کار گرفته شوند که کیفیت لازم را داشته باشند./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ