شهردار عسلویه: پایتخت اقتصادی ایران از داشتن سینما محروم است
تاريخ ارسال خبر : 18 سپتامبر 2011 | ساعت 1:24 | کد خبر: 6578 | sv184 | چاپ این مطلب

به گزارش “عسلویه نیوز” هوشنگ صمصامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری بندر عسلویه با وجود مشکلات زیادی که با آن روبه‌رو بوده در راستای ساختن و آبادانی این بندر قدیمی تلاش و فعالیت زیادی انجام داده است.
وی افزود: برای زیباتر کردن سواحل عسلویه اقدامات بسیار زیادی طی چند ماه اخیر انجام شده و بیشترین میزان ساحل‌سازی را نسبت به سال‌های قبل انجام داده‌ایم.
شهردار عسلویه خاطرنشان کرد: اجرای آبیاری تحت فشار به طول۴ هزار متر، تهیه و نصب وسایل بازی کودکان به مساحت دو هزار و ۴۰۰ متر مربع، تهیه و نصب کف‌پوش برای فضای بازی کودکان به میزان ۷۰۰ متر مربع، اجرای کف‌سازی با موزاییک به مساحت ۲۰ هزار متر مربع، تعریض خیابان امام علی(ع) از ۲۰ متر به ۳۰ متر، تکمیل بازارچه میوه و تره‌بار به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع و احداث ساختمان آتش‌نشانی و همچنین تکمیل ساختمان هشت واحدی پرسنلی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع از اقدامات شهرداری عسلویه است.
صمصامی تصریح کرد: احداث سرویس‌های بهداشتی و حمام به مساحت ۴۰۰۰متر مربع، آغاز عملیات احداث ساختمان اداری به مساحت سه‌هزار متر مربع با پیشرفت ۸۴ درصد، آغاز عملیات احداث فاز دو پارک ساحلی جنوبی، خرید و نصب چهار دستگاه ساعت چهار طرفه یک متر مربعی و رنگ‌آمیزی سنگ جدول نیز از فعالیت‌های انجام شده شهرداری عسلویه است.
وی بیان داشت: خرید دو دستگاه خودرو آتش‌نشانی و امداد و نجات، خرید دو دستگاه غلطک موتوردار، خرید یک دستگاه ماشین رنگ‌پاش، خرید دو دستگاه کامیون، نصب و تعویض خطوط و تیرهای برق فرسوده شهر، برق‌رسانی و روشنایی بلوارهای شهداء، شهرداری و شهید بامری، خرید و نصب تابلوهای جهت‌نما و علائم راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی معابر، خرید چراغ‌های رنگی، زیباسازی میادین، نصب نمادها و پرچم‌های رنگی برای آذین‌بندی شه، اجرای مراسم فرهنگی و مذهبی نظیر جشن اعیاد غدی، مبعث و نوروز و برگزاری مراسم روز خلیج فارس نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده توسط شهرداری عسلویه است.
شهردار عسلویه در ادامه در ارتباط با وضعیت فرهنگی عسلویه نیز گفت: متأسفانه وضعیت فرهنگی شهر عسلویه در شأن و جایگاه مردم دلیر، خونگرم و شایسته منطقه نیست.
صمصامی اذعان داشت: متأسفانه در عسلویه سینما، مجتمع فرهنگی هنری و سالن تئاتر وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری زمین‌های مورد نیاز برای احداث مجتمع فرهنگی و همچنین کتابخانه را در اختیار اداره کل ارشاد اسلامی استان قرار داد که کتابخانه عمومی در هفته دولت افتتاح شده و امیدواریم مجتمع فرهنگی هنری این شهر نیز به زودی احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
شهردار عسلویه ادامه داد: شهرداری بدون دریافت هیچ گونه کمکی از شرکت‌های موجود در منطقه ویژه سعی کرده در حد توان از فعالیت‌های فرهنگی شهر حمایت کرده و نسبت به برگزاری همایش‌های فرهنگی، هنری و مذهبی پیشگام باشد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ