افراد بی سواد در عسلویه شناسایی و سواددار می شوند
تاريخ ارسال خبر : 18 سپتامبر 2015 | ساعت 19:22 | کد خبر: 33902 | sv79 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس آموزش و پرورش عسلویه از شناسایی و سواددار کردن افراد بی سواد در عسلویه خبر داد.سنگی فر

به گزارش “عسلویه نیوز” علیرضا ایازسنگی‌فرد بعد از ظهر امروز در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی در شهرستان عسلویه اظهار داشت: در اسلام اهمیت زیادی به مسئله علم و سواد داده‌اند و باید به گونه‌ای عمل کنیم که تمام افراد جامعه باسواد شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه به اهمیت علم و سواد آموزی و نقش شورای سواد آموزی اشاره کرد و افزود: با توجه به مبارزه جدی با بی سوادی از سوی مسئولین ذیربط، انتظار داریم که ادارات و نهادهای شهرستان برای موفقیت این طرح تعامل و همکاری لازم را با سواد آموزی اداره آموزش و پرورش شهرستان داشته باشند.

سنگی‌فرد با بیان اینکه افراد بی‌سواد در عسلویه شناسایی و سواددار می‌شوند یادآور شد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، افراد بی‌سواد و کم سواد شهرستان بر اساس آمار شهری و کمک شهرداری و شورا تقسیم‌بندی می‌شوند و دهیاری‌ها و شوراها در این راستا باید کمک کنند و امیدواریم با شناسایی افراد بی‌سواد، شاهد سواددار شدن این عزیزان باشیم.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان عسلویه نیز ضمن تبیین اهمیت و جایگاه رفیع سواد آموزی در آموزه‌های دینی ابراز داشت: اهمیت مبارزه با بی سوادی بر کسی پوشیده نیست و برنامه‌های گسترده‌ای برای این امر مهم به انجام رسیده است.

محسن بهادری همکاری بیشتر نهادها و ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی را در شناسایی، معرفی و ایجاد زمینه برای سواد آموزی افراد بی سواد خواستار شد.

در پایان هر یک از اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود در ارتباط با رفع معضل بی‌سوادی پرداختند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ